poniedziałek, 25 lutego 2013

Coś za darmo :)

Stronka, która rozsyła pełnowartościowe produkty do testowania 

Uwaga: za darmo :) 

Kilka dni temu powstał nowy serwis, rozsyłający za darmo pełnowartościowe produkty do przetestowania. 
Jedyne, co musicie zrobić po otrzymaniu produktu to wypełnić ankietę - czyli odpowiedzieć na krótkie pytania zadane przez system, nie musicie pisać żadnych nudnych recenzji ;)
Oczywiście, zarówno produkty, jak i przesyłka są darmowe, więc nie musicie się o nic martwić :)

Wszystkie osoby, które chcą otrzymać zaproszenie do stronki, niech napiszą swój adres e-mail w komentarzu lub :

Swoje adresy e-mail możecie również pisać na mój adres meilowy:
luciam@interia.pl
Rozsyłam zaproszenia tylko przez parę kolejnych dni :)

Warto i gorąco polecam :)
 

14 komentarzy :

  1. ja poproszę, moj e-mail rusfajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również :) a.kleszyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również poproszę:) lonius0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatiana Kajata zaproszenie wysłane :)
    Lonia :* i Anessca Nesca już jesteście zapisane w tej bazie na stronie. Widocznie wcześniej już to zrobiłyście :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też poproszę basiavogue@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basia C zaproszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poproszę, zanetaknapik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaneta Knapik zaproszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohh, dopiero teraz zauważyłam ? to juz pewnie nieaktualne.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. aktualne tylko musisz podać e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  11. alkatraz007@o2.pl :D ale fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja poproszę: bbytnar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zaproszenie również wysłane :)

    OdpowiedzUsuń