niedziela, 24 lutego 2013

Czas zacząć !

Nowy blog o trendach kosmetycznych, nowościach, czyli o czymś co sprawia mi wielką przyjemność i co ostatnio stało się moją wielką pasją .
Wiele jest takich stron, praktycznie w sieci jest blog za blogiem jednak mimo wszystko chciałam spróbować swoich własnych sił. Mam nadzieje że wytrwam w tej pasji i zrobię coś o czym nie myślałam , sama się zadziwię, w tym innych zarażę  interesującymi wpisami na moim blogu.
Chętnie będę umieszczać strony z darmowymi próbkami , nowymi konkursami na które warto zwrócić uwagę, biorąc w nich udział i zamawiać darmowe kosmetyki.
W takim razie czas start !


4 komentarze :

  1. Bardzo ładny wygląd bloga.
    Życzę powodzenia w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie sie zapowiada:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz się biorę do czytania, bo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń