sobota, 30 marca 2013

Delia, Coral Prosilk, Lakier do paznokci

Dziś to co lubię najbardziej a mianowicie lakiery do paznokci. W mojej domowej skromnej kolekcji jest ich ogrom, takie moje małe szaleństwo :D
Dziś prezentuje 1, który kupiłam na promocji w Super-Pharm za 2,99 zł. Będąc w szale zakupów oczywiście kupiłam dwa odcienie jeden w odcieniu różu, który zaprezentuje przy okazji, a drugi taki jak widać poniżej :)


Powiem szczerze, że nigdy wcześniej go nie miałam i z chęcią chciałam wypróbować.
Kolor mnie totalnie oczarował, jest to numer 178.

A wiecie co jest najlepsze ?  że na zdjęciach ten kolor wygląda tak a w rzeczywistości jest to bardziej zielony kolor.
Co pisze na nim: Supertrwała ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.
To co zauważyłam to rzadka konsystencja, która się rozlewa po płytce paznokciowej niestety, dodatkowo bardzo szybko odpryskuje, nawet po jednym dniu.

Zalety:
- Bardzo ładne kolory,
- Cena,
- Wydajność,
- Dostępność,
 Pomijając te wszystkie wady kolor mi się bardzo podoba, i duża baza kolorystyczna lakierów sprawia, że są wyjątkowe :)


Moją lakieromanie czas zacząć, :)  kolejnym razem lakier OPI :)

5 komentarzy :

  1. Bardzo ładny kolor :) Ja teraz czaję się na podobny, ale jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie odcienie, ale cholercia jakoś mi nigdy nie pasują, np. do ubioru... :/
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolorek, lubię takie barwy:)

    OdpowiedzUsuń