piątek, 29 marca 2013

DELIA Masło do ciała Dermo System


Otrzymałam ostatnio masło do ciała Body Butter anti - cellulite z firmy Delia Cosmetics.
Moje odczucia po zastosowaniu tego produktu:
- specyficzny zapach, który do niczego nie mogę porównać, z którym nigdy wcześniej się nie spotkałam, ale generalne jest ok,
- typowe masło, wiele się słyszy o masłach do ciała, które nie spełniają typowej funkcji jaką jest odpowiednia konsystencja, tutaj natomiast jest to spełnione,

- dobrze nawilża ciało, co do działania anti-cellilite nie zauważyłam efektów,
- typowym minusem jest brak na opakowaniu informacji w języku polskim,
Masło jest dostępne w czterech rodzajach:
- antycellulitowe,
- nawilżajace,
- regenerujące,
- brązujące.


Mimo, że na rynku dobrą konkurencją są balsamy do ciała to z mojego odczucia masła w idealny sposób dorównują im jak i w tym przypadku są nawet lepsze.
Cena: około 11 zł / 200 ml

1 komentarz :