sobota, 2 marca 2013

Dove, Indulgent Nourishment, Shea Body Lotion (Odżywczy balsam do ciała)



Odżywczy balsam do ciała do suchej skóry z masłem shea, ma za zadanie przywrócić równowagę i komfort skórze bardzo suchej.

Skład: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Glycol Stearate, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxane, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Isomerized Linoleic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium PCA, Lactic Acid, Potassium Lactate, Urea, Collagen Amino Acids, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearamide AMP, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Cl 77891.


Zapach tego balsamu jest obłędny, niepowtarzalny i co nieczęste w przypadku tego rodzaju kosmetyków- bardzo trwały.

 Zalety:
+ idealnie nawilża
+ przepięknie pachnie, zapach utrzymuje się na skórze kilka godzin
+ konsystencja taka w sam raz, łatwo go rozsmarować
+ w miarę szybko się wchłania
+ skóra jest po nim gładka

Wady:
ja osobiście nie zauważyłam :) super produkt warty polecenia jak najbardziej.

Cena około 19 zł, ja kupiłam w promocji za ok. 10 zł :)



1 komentarz :

  1. Jeśli chodzi o balsamy z Dove - to miałam tylko jeden, bodajże brązujący ;)

    OdpowiedzUsuń