wtorek, 26 marca 2013

Moje próbki z Mustela


 
Wreszcie przyszły a szczerze myślałam, że już nic z tego, :P
Nawet chciałam ponownie do nich napisać z prośbą ale jak się okazuje raz wystarczy tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość bo dość długo się czeka .





Otrzymałam :
- płyn oczyszczający (płyn do mycia ciała i twarzy bez użycia wody) 50 ml
- krem nawilżajacy do twarzy 5 ml
- krem przeciw odparzeniom 10 ml
- 2 ulotki,
- niebieską kosmetyczkę z logo Mustela :)

Super, wszystko się przyda, :)

Co trzeba zrobić by powyższe rzeczy otrzymać ? wysłać e-mail do Mustela na: kontakt@expanscience.pl z prośbą o przetestowanie :)



8 komentarzy :

  1. Też dostałam nie dawno, ale jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że przyszły w końcu te próbki :-) może też skuszę się na nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wysłałam swoje zgłoszenie.. ciekawa jestem czy w ogóle mi wyślą te próbki.. A czy Tobie przysłali jakiś mail zwrotny z potwierdzeniem wysłania próbek?

      Usuń
  3. Nie nic nie dostałam, żadnego maila zwrotnego :)
    Czyli nie wysyłają potwierdzenia na maila wysłania próbek ale próbki wysyłają :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odp: nie musisz pisać e-mail wystarczy, że się zarejestrujesz tutaj:
    http://www.strefamariza.pl/index.php?m=partner&tab=register&Sponsor=009800

    i zamawiasz 1 darmowy katalog i to już możesz zarabiać i kupować kosmetyki 30% taniej;)
    W razie pytań zawsze możesz napisać do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luciam, właśnie dostałam maila zwrotnego od Musteli, co mnie pozytywnie zaskoczyło :) napisali, ze wyślą odpowiednie próbki :)
    A jak długo czekałas? 2 tygodnie? 3 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeeej to jestem zaskoczona że wysłali odpowiedź :) ja czekałam około 3-4 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyślę dzisiaj, może akurat się uda.. :)

    OdpowiedzUsuń