środa, 20 marca 2013

The Versatile Blogger Award

Zabawa

The Versatile Blogger Award 

Nominację dostałam od Annessca i z tego powodu bardzo ale to bardzo dziękuje :D

Link do bloga Annessca http://anessca.blogspot.com

Na którego serdecznie zapraszam bo warto :) Na blogu zawartych jest wiele ciekawych informacji jednym słowem wartościowa zawartość :)

Na czym polega ta zabawa: 

1.  każdy nominowany powinien pokazać nagrodęVersatile Blogger Award u siebie na blogu 

2. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu 

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie 

4. nominować 15 blogów 

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

 

CZAS START ! :)

Kim jestem, co mnie interesuje, czyli mała garść tego w 7 faktach 

1 FAKT  

Moje małe szaleństwo, każdy kolor czy to ciemny czy jasny nie ma znaczenia. :P posiadam obecnie całą gamę lakierów zliczając na oko to około 30 a kolekcja dalej się powiększa.

paznokcie, lakiery, paznokcie, lakiery ................................... :)

2. FAKT   

Dusza artysty

Lubię rysować oczywiście w wolnej chwili :) kiedyś było to moją codziennością. Akwarele szły w ruch. :)

FAKT 3

Kwiaty ..... to co w naturze mamy za darmo

Róże, lilie, tulipany, nie ma znaczenia , wszystkie są piękne i każdy ma swój urok.
Ale są takie, które odznaczają się w moim przekonaniu i które wręcz uwielbiam a są to :
słoneczniki :)

FAKT 4 

Muzyka - chwila relaksu

Dźwięki, rytm , nuta doskonale mnie  wyciszają co sprawia, że zapominam o otaczającym świecie i przemieszczam się do swojej krainy :)

  FAKT 5

 Realistka 


Nie znasz tego co nastąpi, tego co będzie, co cie spotka ale możesz ustawić swoją ścieżkę tak by zminimalizować złe i niekoniecznie dobre niespodzianki :)


FAKT 6

śmiech na każdy dzień 


by w każdy możliwy dzień było go najwięcej :)

FAKT 7

mleko - pij będziesz wielki :)

Ile można pic mleka? w moim przypadku bardzo dużo, aż czasem za dużo 
Skutków ubocznych nie widać więc PIJE nadal :D

15 blogów nominowanych z mojej stony to :

 http://queenprice.blogspot.com/
 http://maziula.blogspot.com/

cdn. ..... :)

   

3 komentarze :

  1. Pałasz niezwykłym optymizmem :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też piję duuużo mleka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo dziękuję za nominację :) Niesamowita osobowość :)

    OdpowiedzUsuń