poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Glam Shine - LOREAL PARIS

Dziś post o mojej wygranej w konkursie Princessa :)
Ostatnio udało mi się odebrać moje 2 błyszczyki. Szczerze myślałam ,że nic z tego nie będzie gdyż po otrzymaniu kodu na sms o wygranej (dwóch wygranych) udałam się do kilku sklepów, które miały obowiązek mi je wręczyć a się okazało , że nakład się skończył.
Ale jakimś cudem UDAŁO się :)

Loteria trwa od 1 stycznia 2013 roku do 19 sierpnia 2013 roku.  
W skrócie : na każdym zakupionym batoniku Princessa (specjalnie oznakowanym) znajduje się kod ,który należy wpisać na stronie internetowej.
Codziennie losowanych jest 300 błyszczyków :)
Więcej na stronie :  http://smakujblyszcz.pl/index.php

4 komentarze :

  1. Gratulacje! Ładne kolorki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajne:)
    a to nadal trwa???
    co prawda ja nie lubię błyszczyków...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jeszcze trwa :) warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze!:) nawet nie wiedzialam, ze cos takiego jest:) moze sprobuje:) piekne blyszcztki:)bardzo fajny blog:) obeserwuje:)

    OdpowiedzUsuń