wtorek, 23 kwietnia 2013

Konkurs na fb :)

Dziś chciałam wam przekazać informację o konkursie ,który odbywa się na fb.
Konkurs odbywa się codziennie co 3 godziny, czyli o 6:00, 9:00, 12:00, 15:00, 18:00, 21:00, 24:00 i 3,00 <= rano :D
Trzeba być tym pierwszym i odpowiedzieć na pytania w ankiecie jak najszybciej. Pytania dotyczą produktów związanymi ze stroną konkursową.

Link do konkursu: https://www.facebook.com/swiadomepiekno/app_476855645697494

Ja próbowałam kilka razy i już chciałam się poddać gdy pewnego dnia WYGRAŁAM ! :D
Teraz tylko czekam na przesyłkę :)

 

10 komentarzy :

  1. o jaaa ! Gratki ! Też będę próbować w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak próbować warto :) trzymam kciuki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa mam pytanie jeszcze.. Czy o pełnej godzinie on się zaczyna (w sensie nowy quiz) i od tej pory start. Czy dają już parę minut przed? ze o 15 już mozna skonczyć ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak o pełnej godzinie się zaczyna :)w sekundach trzeba obserwować :) najlepiej nacisnąć na linka już o np. 14:59:59 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie trzeba spróbować. :D
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wygrałaś! :)

    zapraszam do siebie :)
    http://ada-adusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, napisane, że mi się udało :D ciekawe kiedy przesyłka przyjdzie :D A Ty już swoją dostałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooooooooooooo naprawdę?:D łał gratuluje :):):) nie nie ja jeszcze swojej paczki nie dostałam :P

    OdpowiedzUsuń