czwartek, 11 kwietnia 2013

krem do rąk masła Shea pomarańcza

Dziś recenzja próbki kremu do rąk z firmy SpaKosmetyki.pl
Powiem wam szczerze, że miałam różne kremy do rąk, każdy inaczej działał, nawilżał czy pachniał.
Ale takiego kremu jeszcze nie miałam , jestem zachwycona :)
Zapach pomarańczy, bardzo intensywny. Po otwarciu i nałożeniu moje dłonie pięknie pachną a zapach unosi się nawet po całym pomieszczeniu.
Dobrze nawilża dłonie :)
Pełnowartościowy produkt wygląda tak:
Cena niestety jak na krem jest wysoka 22,00 zł

więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej : www.spakosmetyki.pl


4 komentarze :

  1. mmm.. Pomarańczka.. na pewno wspaniale pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow! szkoda, tylko, że cena taka wysoka..

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie tylko ta cena ... ale zapach pomarańczy jest zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah uwielbiam naturalne kosmetyki :D. Pewnie dlatego pokusiłam się na taką próbkową współpracę ;). Ja jeszcze czekam aż dojdzie do mnie moja przesyłka :).

    OdpowiedzUsuń