niedziela, 7 kwietnia 2013

mydło naturalne makowe pilingujące

Ostatnio otrzymałam próbki ciekawych produktów od firmy spakosmetyki. Pierwszą przetestowaną rzeczą przeze mnie jest mydełko naturalne makowe pilingujące.
To co zauważyłam na samym początku to zapach, który jest bardzo subtelny.
Podczas kontaktu z wodą szybko się pieni, co jest ewidentnym plusem, a delikatność nieporównywalna.
Twarz po użyciu jest odpowiednio nawilżona, gładka, małe drobinki pilingujące w idealny sposób oczyszczają skórę.
Mydło jest bardzo wydajne. Starczy mi pewnie na bardzo długo, mimo że to tylko próbka :)
Naturalność kosmetyków,(kosmetyki naturalne) to co powinno się najbardziej cenić, jest coraz bardziej dostrzegane. Ja coraz bardziej przekonuje się do takich produktów.
Mydło naturalne makowe pilingujące można zakupić na stronie www.spakosmetyki.pl http://www.facebook.com/kosmetykiSPA 

Mydełko w pełnowymiarowym rozmiarze wygląda tak :

Polecam :)

3 komentarze :

  1. Co naturalne, to najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! Pierwszy raz widzę takie mydełko ale super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń