sobota, 25 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach, ...czyli kobieta zmienną jest!

Witajcie!:)
Rusza nowa akcja "Kolorowe lato na paznokciach, ...czyli kobieta zmienną jest!" :)
Zaproszona zostałam dzięki Anessca Nesca http://anessca.blogspot.com/ na którego bloga serdecznie zapraszam :)
Bardzo lubię takie akcje i chętnie biorę w niej udział :) Muszę tylko odpowiednio sie zmotywować i myślę, że sprostam zasadom :)

Celem akcji jest:
1. zabawa kolorami,
2. uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
3. potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest"
4. wybór Twojego letniego hitu.

Zasady akcji:
- Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
- Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
- Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
- W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci.
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca.
- W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję
 dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach. :)

            Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata!  Jednym słowem ZABAWĘ CZAS ZACZĄĆ !!!!! :)
8 postów- 8 lakierów to jest wyzwanie :D ale .... damy radę :)

Osoby, które zapraszam do akcji to :
1. GGuśienka aha
2. alicjamagdalena
3. Anonimowa
4. Karola
5. MyPerfectLife
Miłej, kolorowej zabawy :)

13 komentarzy :

  1. No to zabawę kolorkami czas zacząć :)
    Już szykuję pierwszy pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie:) Jestem mile zaskoczona:)
    Pełna mobilizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 kolorów lakierów to ja nawet chyba nie mam, mam swoje ulubione i ich się głównie trzymam, choć może faktycznie warto zaszaleć na lato :) Ciekawa akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :) dziękuję za obserwację u mnie i odwdzięczam się tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja no i świetny blog. Obserwuję i zapraszam do siebie. http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, również dodałam cię do obserwowanych :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, :)

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam, Daisy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że dużo osób bierze udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna akcja :) Jasne, ja też już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej;)a ja cię nominowałam cię do Liebster Award;) Zapraszam na mój blog: http://www.rajkosmetyk.blogspot.com/ po więcej informacji;)Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał dziękuje już sprawdzam :)

      Usuń