wtorek, 28 maja 2013

Butterflay - czerwony mimo wszystko :)

Dziś pierwszy mój post odnośnie Akcji Maliny : Kolorowe lato na paznokciach.... czyli kobieta zmienną jest.
Kolor czerwony będący zawsze w modzie jest moim numerem 1. Elegancki, na wyjątkowe okazje i na każdy dzień  :) Bardzo często używam tego koloru - może dlatego, że to mój ulubiony kolor ;)


Lakier Butterfly - można go dostać w prawie każdym sklepie.

Zalety:
1. Cena,
2. Pędzelek
3. Mocny kolor
4. Lakier trzyma się około tygodnia
5. Opakowanie

Wady:
1. Trzeba nim malować 3 razy (3 warstwy)
2. Długi czas suszenia
3. Mało wydajny




W moim odczuciu więcej jest zalet niż wad i jestem z niego ogólnie zadowolona :) Mam różne lakiery (droższe) a są o wiele gorsze od przedstawionego.




















Według mnie lakier bardzo ładnie się prezentuje, zachwyca, a dodatkowo w idealny sposób podkreśla nasze ładne paznokcie :)
Czekając na resztę współuczestników akcji (nie mogąc się już doczekać waszych prezentowanych paznokci) jakie są wasze odczucia na temat tego lakieru ?:)

buźka :):):)

13 komentarzy :

  1. Dobre bo polskie produkowane przez Veronę ;)
    Też lubię czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek. Ale trzy warstwy to dla mnie za dużo. Jestem zbyt leniwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor mi się podoba, chociaż wolę ciemniejsze odcienie czerwieni:) Bardzo ładnie komponuje się na tym zielonym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm :) uwielbiam czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czerwień na paznokciach ;) dodaje kokieterii .!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor ale ty masz idealne paznokcie!xD Ja mam bardzo szerokie płytki i nie wiem jak je piłować by były ładne. Obawiam się, że czerwony podkreśli moje paznokcie za bardzo.
    Zapraszam do mnie: kosmetykowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek :) czerwień to jednak czerwień :)
    Masz ochotę na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień zawsze jest modna, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie będę zaglądać , obserwujemy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i tutaj zapraszam
      http://margarittasdiy.blogspot.com/ ja już też przyłączam się do reszty ;)

      Usuń
  10. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona, kolorek bardzo ładny i z trwałością też jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń