piątek, 10 maja 2013

Dermika - maseczka do cery suchej i bardzo suchej

Witajcie :)
Jak mija piątkowe popołudnie?
Dziś skusiłam się na recenzję maseczki, którą otrzymałam jako gratis w wygranej ale o tym za chwile :)
Wczoraj w ogóle się nie spodziewając otwarli w mojej miejscowości drogerię HEBE. Szczerze, aż mi się humor poprawił bo promocji było ogrom a jeszcze załapałam się na mały konkurs w którym wygrałam m.in maseczkę do twarzy regenerująco-odżywczą :)



To co pisze na opakowaniu :
Maseczka odżywcza z eliksirem z róż chilijskiej i damasceńskiej jest cennym podarunkiem dla Twojej cery. Zapewnia intensywne natłuszczenie i nawilżenie. W wyniku regularnego stosowania cera staje się rozjaśniona, odzyskuje aksamitną miękkość i młodzieńczą elastyczność. Efektem jest uczucie komfortu, satysfakcji i zadowolenia.
Sposób użycia: Maseczkę należy nałożyć wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi oraz pod oczy i pozostawić do wchłonięcia. NIE ZMYWAĆ
Co ja mogę powiedzieć po 1 stosowaniu? bardzo podoba mi się zapach tej maseczki. Nie umiem go porównać do czegoś konkretnego jednak to co przychodzi mi pierwsze na myśl to cynamon :)
Bardzo subtelny, miły zapach a po nałożeniu na twarz maseczki, bardzo dobrze nawilżyła moją skórę.
Szukając więcej informacji na internecie nie wiele udało mi się znaleźć może dlatego że na opakowaniu pisze limited edition
Maseczka ma 30ml
Drogeria HEBE zyskała właśnie nową wierną klientkę :P - mnie :)

7 komentarzy :

  1. o ja ale fajnie !! szkoda, że u mnie nie otwierają :D wiedzieli, komu dać wygraną, dobrze się znają komu się należy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba było odpowiedzieć na parę pytań :) ale jakoś dało się radę :P ale zostałam teraz osłodzona :) :) :) dzięki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna maseczka:) Gratuluję wygranej:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie otworzyli Hebe 30kwietnia i bywam tam tak często, że wszystkie dziewczyny już mnie znają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety nie ma Hebe a bardzo bym chciała :) gratuluję wygranej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu :) jak fajnie :) gratuluję Luciam :)

    OdpowiedzUsuń