środa, 15 maja 2013

Eveline cosmetics - slim EXTREME 3D

Ostatnio dzięki możliwości współpracy z sklepem Dolinakremowa.pl
otrzymałam do przetestowania  eveline slim 3d
Jestem bardzo zaskoczona tak szybką przesyłką, jak również rzetelnością danej firmy :)
Slim EXTEME 3D jest to: Superskoncentrowane serum modelujące pośladki Total Push-Up (150+50 ml) 
Już w trakcie otwierania paczuszki poczułam zapach tego kosmetyku, który jest bardzo przyjemny,  i delikatny.
Co ważne: produkt ten jest przeznaczony do każdego typu skóry, również wrażliwej.
O samym efekcie PUSH - UP opowiem/napisze za ok. miesiąc, kiedy to przetestuje go na sobie :)
Stosując serum rano i wieczorem mam nadzieje, że zmiany będą widoczne :)
Używałyście już tego produktu? Co o tym produkcie myślicie?
Pozdrawiam :)

6 komentarzy :

  1. hmmm... nie miałam jeszcze tego serum ale myślę że warto przetestować :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię kosmetyki z eveline, ale akurat tego serum nie próbowałam ;) koniecznie napisz o rezultatach.! ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline też lubię, ale to serum.. nono :D melduj na bieżąco czy działa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście pełna recenzja będzie :D tylko troszkę trzeba poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy:)
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim rozdaniu:) Proszę o maila z odpowiedziami na pytania

    Uważam, że TTB są…
    Lubię/nie lubię/boje się (niepotrzebne skasować) bulowate bo… (swoje odczucia)
    Poznałam osobiście bulowatego, bulowatą (napisać) lub nie tylko słyszałam.
    NA adres:
    czerwonafilizanka@gmail.com

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :) Właśnie się zastanawiam co by tu wypróbować nowego od nich, czekam na Twoją opinię :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: landvanity.blogspot.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń