niedziela, 19 maja 2013

KLORANE - szampon na bazie chininy z kompleksem witamin B

Cześć dziewczyny :)
Moja niedziela jak zwykle zabiegana jest, ale szybko się to nie zmieni więc dziś mały, krótki, szybki post o mojej próbce:)
Postanowiłam wypróbować próbkę szamponu, którą otrzymałam kilka dni wcześniej :)
Co pisze na opakowaniu:
Wyciąg z chinowca KLORANE
Chinowiec jest drzewem pochodzącym z Ameryki Południowej. Wyciąg z jego kory zawiera chininę, która posiada silne właściwości wzmacniające.  Labolatoria KLORANE opracowały wyciąg z chinowca czerwonego. Jest on szczególnie bogaty w chininę. Pobudzając brodawkę włosa sprawia, że włosy są wzmocnione od cebulki aż po końce.

Udowodniona skuteczność
Właściwości wzmacniające wyciągu z chinowca zostały spotęgowane dzięki zawartości kompleksu witamin z grupy B (  B5, B6, B8), które pobudzają wzrost włosów i wzmacniają ich strukturę.

Szampon na bazie chininy z kompleksem witamin B NOWA FORMUŁA posiada delikatne podłoże myjące. Ułatwia rozczesywanie i zwiększa objętość włosów oraz sprawia, że włosy są pełne życia, tryskające energią.

Produkt hipoalergiczny

Moje plusy tego produktu to:
1. zapach (ziołowy i bardzo mi przypomina męski zapach),
2. włosy bardzo przyjemne w dotyku po zastosowaniu,
3. konsystencja,
Minusy:
To co zwróciło moją uwagę to kolor szamponu, ale tu o działanie chodzi a nie o kolorystykę :)
Co do ogólnego działania (szampon do wypadania włosów) to za wcześnie bym mogła coś stwierdzić.

cena to około Cena: 20 zł / 200 ml - jak na szampon dość wysoka.
Niestety w przyszłości raczej go nie zakupie.
Jednak trzeba przyznać, że sama nazwa głownego składnika (chiniowiec) zachęca do wypróbowania :)
Co o tym sądzicie? :)

1 komentarz :

  1. Cena faktycznie za wysoka;/ chyba, że będa promocje :D

    OdpowiedzUsuń