poniedziałek, 13 maja 2013

Moja mała dzisiejsza paczka :)

Dziś wróciłam dość późno (uwzględniając godziny pracy poczty) i myślałam, że nie zdążę odebrać mojej paczki :) a jednak miałam to szczęście, że akurat jak weszłam do domu usłyszałam dźwięk dzwonka :)
Jestem bardzo zaskoczona zawartością tego co dostałam (co prawda spodziewam się różnych paczek) ale ta dzisiejsza mnie jednym słowem "wbiła w mur" :) w pozytywny sposób :)

 
W związku z współpracą ,z firmą PALOMA otrzymałam do testów 3 maseczki kolagenowe ,które mają w ofercie :
1. maseczka kolagenowa mineral,
2. maseczka kolagenowa perła,
3. maseczka kolagenowa złota,


Maseczki są na bazie żelowych płatów,które są uformowane w kształt twarzy,krążków na biust oraz listków pod oczy,także z łatwością można uformować je do każdej twarzy :)
Zapraszam na stronę internetową http://pieknapolka.com.pl/ 
A ja zabieram się w najbliższych dniach do testowania :)

4 komentarze :

  1. o w mordę i na biust też :D Ale fajne te cuda, daj znaka jak się sprawdzą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super przesyłka czekam na opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ładnie :) testuj, bo jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń