środa, 1 maja 2013

Ochronny krem półtłusty -SORAYA

Trochę czasu minęło od momentu kiedy go mam :)
Więc czas na małą recenzje.
To co pisze na opakowaniu to:
Ochronny krem półtłusty Kolagen+Elastyna delikatnie, ale skutecznie pielęgnuje skórę, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie i delikatne natłuszczenie oraz aktywnie chroni ją przed wysuszeniem. Wyraźnie poprawia elastyczność i jędrność skóry twarzy, szyi i dekoltu.

Krem polecany jest dla skóry normalnej i suchej, także o zwiększonej wrażliwości. Doskonale się wchłania i jest idealny pod makijaż. Może być stosowany jako krem ochronny w zimie.
Ogólnie bardzo lubię kosmetyki SORAYA. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej :D
Zalety produktu:
1. zapach,
2. konsystencja,
3. wydajny,
4. opakowanie,
5. cena,
Wady :
nie zauważyłam :)
Bardzo fajny krem, co najlepsze bardzo podpasował on mojej mamie więc dzielimy się nim :)
Cena to około : 12 zł
Ostatnio wyszła nowa lina tych kosmetyków 
Chętnie jak przydarzy się tylko okazja je wypróbuje :) A wy mieliście taką już możliwość ?:)

4 komentarze :

  1. Miałam ten krem kiedyś, całkiem fajny nie narzekałam, bo był delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję go jako następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie próbowałam bo mam tłustą cerę, ale moja mama też go bardzo chwali;))

    OdpowiedzUsuń