czwartek, 23 maja 2013

Płyn do codziennej ochrony jamy ustnej

Dzięki możliwości współpracy otrzymałam ostatnio płyn do jamy ustnej o smaku gumy balonowej.
Miał ktoś możliwość przetestowania? :)
Dentofresh Junior to płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci powyżej 6-tego roku życia. Jest to preparat do codziennej higieny jamy ustnej, który chroni przed próchnicą i podrażnieniami dziąseł.
Co pisze producent:
Fluorek sodu oraz ksylitol zapewniają skuteczną ochronę przeciw próchnicy. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę ochronną na wszystkich powierzchniach zębów, co znacząco ogranicza działanie kwasów. Zwalcza bakterie wywołujące próchnicę, najczęstszy problem u dzieci. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, oczyszcza i chroni zęby. Zawarte w płynie DENTOFRESH Junior naturalne olejki: eukaliptusowy, miętowy, tymiankowy, szałwiowy oraz ich składniki niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej. Działając przeciwbakteryjnie, eukaliptol i tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie płytki nazębnej. W ten sposób wzmacniają dziąsła i chronią je przed drażniącym działaniem toksyn bakteryjnych. DENTOFRESH Junior utrzymuje prawidłową higienę jamy ustnej nawet w przestrzeniach między zębowych.
Sposób użycia:
Płukać jamę ustną po każdym szczotkowaniu zębów. (przynajmniej rano i wieczorem), 10 ml płukanki DENTOFRESH Junior , przez 30 sekund (dozownik znajduje się na nakrętce). Nie rozcieńczać. Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą.
Moja opinia na temat tego produktu to:
-  w idealny sposób oczyszcza jamę ustną, dodatkowo daje super orzeźwienie przez dłuższy czas.
Smak gumy balonowej dla mnie osobiście jest mało wyczuwalny, ( myślałam, że będzie on bardziej wyrazisty) :P
 Będąc częstą klientką Super-pharm zauważyłam, że można go tam zakupić za około 16 zł.
Buteleczka zawiera 250 ml, dodatkowo na zakrętce umieszczona jest miarka, która pozwala na odpowiednie odmierzenie płynu :)
Płyn jest bardzo delikatny, nie ma uczucia szczypania jak to bywa przy różnych innych specyfikach.

Dziękuję serdecznie firmie DENTOFRESH za możliwość przetestowania produktu.
 Używałyście ? :)

7 komentarzy :

  1. miałam próbowałam dla mnie jest za mocny i nie czuć smaku gumy....

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za płynami do płukania :P
    Ale smak tej gumy jest zachęcający do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam kilkakrotnie o tym specyfiku, niestety nigdzie go w sklepach nie widziałam

    pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/05/uwaga-uwaga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest nowość i może dlatego jeszcze nie we wszystkich sklepach jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam.. ale jak o smaku gumy balonowej, to bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam okazję przetestować DentoFresh JUNIOR :)) Moje dzieciństwo i guma DONALD mi się najbardziej z tym kojarzy... ;))

    Zapraszam do mnie: www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. @czerwona filiżanka
    Dentofresh jest dostępny tylko w aptekach.

    Najbliższą aptekę z Dentofreshem
    a także linki do aptek internetowych
    znajdziecie na: http://dentofresh.pl/gdzie_kupic

    Dziękujemy za recenzję - pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń