wtorek, 7 maja 2013

wygrana :)

Wczoraj przyszła do mnie wygrana z konkursu na fb (pisałam o konkursie w jednym z postów) :) nie miałam czasu ale dziś już nadrabiam :)

Dość szybko przesyłka przyszła pomimo iż były problemy z wysyłką :) myślałam, że będą to kosmetyki troszkę większe no ale trzeba się cieszyć z tego co jest :)
Jest to:
FACIAL CLEANSER - 25ml
DAY CREAM SPF 15 - 25ml
NIGHT CREAM - 25ml
dodatkowo jeszcze ulotka cała w języku angielskim :P
Zapach ich jest dość specyficzny muszę się chyba do niego przyzwyczaić :D
A wy wygrałyście jakieś kosmetyki ostatnio ? :)

5 komentarzy :

  1. dobre i to :D mnie nawet male wygrane cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to pewnie do mnie też niedługo przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ;)
    mi niedawno udało się wygrać na jednym rozdaniu na blogu: puder, 3 lakiery, szminkę i błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) Ja tez czekam za takim zestawem:)

    OdpowiedzUsuń