czwartek, 13 czerwca 2013

Box z F&L

Cześć dziewczyny ! :)
Pewnie słyszeliście o akcji jaką organizowało Face&Look ?
Pisałam o niej TU !
Trochę się rozczarowałam bo zachodu było mnóstwo, wiele problemów, niejasności ... no ale mam swoją paczkę której zawartość wygląda tak:
Mnóstwo próbek, tester błyszczyka -Bell, cień do powiek INGRID, lakier do paznokci Bell, 2x Under Twenty, krem do twarzy ochronny DAX.
Szkoda, że przy tek akcji wyszło tak jak wyszło. F&L miał zjednoczyć sobie fanów a połowa jest niezadowolonych. 
Może następna akcja będzie bardziej przemyślana - liczę na to !
buziaki :*

13 komentarzy :

  1. Witam , właśnie słyszałam o tych problemach - troche brak zorganizowania . :)
    Ważne ,że jesteś już w posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na szczęście problemu nie było. Szłam odebrać pudełko pełna obaw, po przeczytaniu komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak się zdarza :) wazne, ze pudełko doszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę boxa ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam identyczny zestaw. takie same kolory lakieru, błyszczyka i cieni

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zagapiłam i nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie jeszcze okazja na pewno :)

      Usuń
  7. najważniejsze, że już masz swoje pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie komentarze były średnie, może i dobrze, że u mnie nie było mniej stresu :D Chociaż niektóre próbki całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna paczka, ale nie podoba mi się błyszczyk. Kosmetyki z under 20 są świetne. Bardzo je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam wcześniej o tej akcji, ale bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń