poniedziałek, 10 czerwca 2013

coral -PROSILK - następna odsłona

Witajcie!
Mając troszkę więcej czasu, będąc pewna, że jutro go nie będę mieć kolejny post - KOLOROWE LATO na paznokciach :)
 
Kolejny kolorek - tym razem postawiłam na róż :)
Mocny, wyrazisty kolor CORAL PROSILK - Delia , szybko się nakłada, praktycznie wystarczy jedna warstwa lakieru. Dodatkowo fajny pędzelek i poręczne opakowanie. Bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia, pozostawia równą i gładką powierzchnię, dzięki czemu ładnie odbija ona światło.
Lakier dość szybko wysycha, parę chwil i gotowe ! :)
Mój dodatkowy plus to cena - tanie lakiery, które w promocji można zakupić już za około 3-4 zł. ( o tym lakierze pisałam już wcześniej TU )
Niestety łatwo się rozlewa, ze wzgledu na rzadką konsystencje trzeba uważać by nie rozlać !
Te lakiery mają bardzo duży wybór kolorów - od koloru do wyboru ! można wybierać i wybierać....
Zachęcam do ich zakupu ! :)

Mam nadzieje, że kolorek również wam się podoba ;)
















Lakier jest bardzo wydajny i starcza na bardzo długo !
Chętnie bym sobie zakupiła kolejne kolory :)

15 komentarzy :

  1. Przyjemny kolorek. Większość różów takie nachalne mi się wydają, ale ten całkiem niezły:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny odcień różu. Nie taki rażący :) Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy, ale muszę się rozejrzeć za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny dla oka i kieszeni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój kolor ale i tak wypróbuje ;) już czaje się na niego od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie kryje ;) ja jeszcze ni miałam lakieru, który dobrze by krył za jednym pociągnięciem .
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja z coral mam czerwień, krwistą bardzo lubię ten lakier

      Usuń
  7. uwielbiam takie kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor *.*
    Buziaki i pozdrowionka ; *

    Zapraszamy do siebie...
    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wiśnię z tej firmy, może wkrótce zaprezentuję na swoim blogu, ale ten róż mnie zachwycił!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny lakier, może kupię ;>
    Również obserwuję ^^
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń