poniedziałek, 24 czerwca 2013

Galanea - Masełko do ciała

Cześć dziewczyny :)
Dziś przyszła pora na recenzje mojego "ulubieńca" czyli na:
GALANEA LABOLATORIES Masło do ciała -
 Soczysta brzoskwinia z hawajską wanilią

To co pisze na opakowaniu:
Idealnie dobrane komponenty, aksamitna konsystencja. Pieści zmysły, uwodzi zniewalającym zapachem dojrzałej brzoskwini połączonej z delikatną nutą słodkiej wanilii. Galanea masło do ciała dzięki składnikom w nim zawartym - masłu Shea oraz olejowi migdałowemu - nadaje skórze wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku, a wydobyta z wnętrza egzotycznych owoców słodka kompozycja zapachowa zapewnia energię i witalność oraz wprowadza w doskonały nastrój.
Sposób użycia: delikatnie wmasować w skórę.

Moje plusy za ten produkt to :
- świetny zapach,
- konsystencja, masło jest gęste, ale bardzo dobrze się rozprowadza,
- szybko się wchłania,
- nie podrażnia skóry,
- nawilża skórę przez wiele godzin :) 
- wygodne opakowanie, 

Moje minusy :
- dostępność - tylko wybrane apteki ! lub zamówienie przez internet
Ja miałam to szczęście ze masełko dostałam w prezencie :)
Ale dla mnie jest to najlepsze masło jakie miałam do tej pory ! Zapach jest zniewalający :)
Bardzo lubię tak intensywne zapachy kosmetyków :) 
POLECAM :)
Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Seed Oil, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, DMDM, Hydantoin/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone Sodium Hydroxide, PEG8/ Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/Ascorbic Acid/Citric Acid, Benzyl Benzoate, Coumarin, Limonene, Linalool, Citronellol, CI 19140, CI 16255.
Cena około  14zł / 200ml

17 komentarzy :

  1. Wygląda bardzo ciekawie, szkoda tylko, tak ciężko jest to masełko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię intensywne zapachy kosmetyków :) Ogromnym minusem jest to, że masło jest tak ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, a szkoda bo to naprawdę świetny produkt

      Usuń
    2. Chociaż tyle, że żyjemy w czasach gdzie wszystko dostaniesz, gdy zamówisz przez internet :)

      Usuń
  3. Uwielbiam masła! Chyba muszę wypróbować :)


    ww.madameoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs w którym można wygrać pędzelek Hakuro;)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pachnące kosmetyki :) Używanie ich zawsze poprawia mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi byc boski... Kocham wlasnie takie zapachy!! Brzoskwinka, wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawie wygląda, bardzo zapach by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna recenzja :) a o tej marce wogóle nie slyszałam :/

    OdpowiedzUsuń