sobota, 15 czerwca 2013

GALANEA - mleczko do demakijażu

Dziś mała recenzja tego co używam od dawna a mianowicie mleczka do demakijażu - GALANEA LABORATORIES.
Dostałam go w prezencie, tak samo jak inne produkty z tej firmy ale o nich innym razem :)
Produkt przeznaczony jest do skóry wrażliwej czyli akurat do mojej :)
Co pisze na opakowaniu:
MLECZKO DO DEMAKIJAŻU
kojące - nawilżające - HYPOALERGICZNE
Delikatne mleczko do każdego rodzaju cery, szczególnie skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. 
Zawiera specjalnie dobrane składniki, które gwarantują delikatną, ale skuteczną pielęgnację nadwrażliwej skóry.
  • usuwa makijaż i delikatnie oczyszcza nie pozostawiając uczucia lepkości,
  • łagodzi podrażnienia i przynosi ukojenie nadwrażliwej skóry,
  • pozostawia cerę doskonale oczyszczoną, nawilżoną miękką i matową.
Substancje aktywne: Masło Shea, Naturalna roślinna witamina E, Fucogel, Alantoina, D-Pantenol.
Sposób użycia: Nanieść mleczko na twarz i szyję lekko masując a nstępnie zebrać wacikiem.


Jest to produkt apteczny więc wydaje się, że bezpieczny. Dla mnie osobiście nic specjalnego. Jednak bardzo fajnie odświeża skórę, daje ukojenie i ładnie pachnie.
Konsystencja bardzo wodnista, trzeba uważać przy nakładaniu by za dużo nie rozlać !
Zapach przypomina mi kosmetyki dla dzieci, bardzo delikatny.
Opakowanie jest pojemne ma 200ml, a w środku znajduję się wyczerpująca ulotka.
Dodatkowo produkt ma otwór który ułatwia zamykanie i otwieranie.
Cena tego produktu to około 12zł
Skład :
Aqua, Parafinum Liquidum, Glycerin, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Panthenol, Canola Oil, Phenoxyethanol, Biosaccaharide Gum, Allantoin, Butyrospermum Parkii, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Parfum, Sodium hydroxide, BHA
I tak jak w większości kosmetyków PARABENY !

Ciekawy produkt jednak nie zachwyca niczym szczególnym.
Skład mnie wielce zdziwił ze wzg. na parabeny - a niby to apteczny produkt.

Parabeny działają na skórę drażniąco. Często reakcją na nie jest alergia. Długotrwałe działanie substancji drażniącej może powodować wystąpienie atopowego zapalenia skóry, wyprysk, zapalenie spojówek.
Niestety nawet poważniejsze skutki.....

Kupując kosmetyk, warto zwrócić uwagę czy w składzie (INCI) nie znajdują się poniższe określenia:
Phenylparaben, Propylparaben, Metylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben

LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZAĆ OD NEGATYWNYCH SKUTKÓW W PRZYSZŁOŚCI  !




POZDROWIONKA :):*

12 komentarzy :

  1. nigdy nie miałam nic tej marki i chyba nawet w drogerii nie widziałam tego mleczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze sklad mnie odstrasza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAaaaa właśnie mi uświadomiłaś co to są te parabeny. Czytałam wiele razy, ale zawsze zapominałam sprawdzić, a tu nieciekawe rzeczy.. No nic będę się wystrzegać w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się fajny, ale pierwszy raz wgl słyszę o takiej firmie kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze zapytam, bo zapomniałam :) Znasz może jakieś dobre odżywki do paznokci? Zależy mi głównie na tym by paznokieć był twardszy i się nie rozdwajał :)

      Usuń
    2. szczerze jeszcze żadnej takiej nie używałam bo moje paznokcie tego nie wymagają :) słyszałaś może o Eveline? :)

      Usuń
  5. pieerwszy raz sie z czyms takim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog - obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://darmowa-probeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam jeszcze o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie skład jest bardzo istotny. Również nie lubię kiedy kosmetyki zawierają parabeny. A tej firmy nie znałam wcześniej.

    Dołączam do obserwowania :)

    Z przyjemnością częściej będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń