wtorek, 18 czerwca 2013

Lakier Golden Rose - akcja kolorowe lato na paznokciach

Dziś po raz pierwszy u mnie Lakier Golden Rose :) nie wiem czemu się na niego zdecydowałam, może chciałam sprawdzić czy już nie wysechł :P  mając już go około 2-3 lat miło mnie zaskoczył :)
Dalej świetną ma konsystencje i dalej można go stosować super ! :)
Ciekawą ma buteleczkę i ładnie się prezentuje. Kupiłam go kiedyś w promocji gdzie ceny były jeszcze niższe niż teraz :)
Tak się prezentuje:
Ładny kolor, mieni się w świetle :) ogólnie lubię te lakiery min. za świetne kolory i długą ważność :)
Co myślicie? 
buziaki :*:)

22 komentarze :

  1. ale sliczny kolorek, bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach. uwielbiam wszystko co się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ślicznie się mieni na paznokciach ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski ten lakier ;D i jak się swietnie mieni!!

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery od golden rose są chyba moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)


    www.madameoffashion.blogspot.com obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łady lakier ale nie w moim stylu :) Nie zdecydowałabym się na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski lakier lubię takie *.*

    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny lakier. Ale nie w moim stylu. :D A paznokcie to Ty masz boskie. :D Dziękuję za obserwację ♥ Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy. Będę wpadała częściej. :)
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda super na paznokciach! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Kolorek prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam identyczny kolor, ale innej firmy ;) w ten też sie z pewnością zaopatrzę:D
    obserwujemy?:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    ________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam cię do wykonania tagu szczegóły tutaj:

    http://mojakosmetycznapasja.blogspot.com/2013/06/tag-bez-czego-nie-mozesz-sie-obejsc.html

    PS. jednak się nie zobaczymy na spotkaniu, ja niestety się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie :*

      Usuń
    2. no szkoda :( Myślałam, że na nie pojadę :(

      Usuń
    3. głowa do góry :) następnym razem na pewno się uda !!!! :)

      Usuń
  15. wow 2-3 lata bo miałaś i jest w takim stanie!! Nono co za egzemplarz ! I kolor też świetny:)

    OdpowiedzUsuń