piątek, 21 czerwca 2013

Lakier MINI MAX

Witajcie !
Dziś kolejna odsłona akcji Maliny i niestety już ostatnia. Powiem wam, że bardzo szybko mi to minęło - raz dwa i już koniec.... ale na pewno na tym nie zaprzestane  i będę dalej tak ochoczo pisać kolejne posty lakierowe :D
Ostatnio zakupiłam sobie lakier o dziwnej nazwie MINI MAX firmy lemax
Lakier ma 5 ml czyli bardzo malutki, a efekt daje taki:
 



Moja opinia:
Lakier szybko schnie, ale niestety pozostawia smugi i trzeba malować nim kilka warstw. Ja malowałam 2 warstwy ale 3 na pewno by się przydała jeszcze. Dodatkowo zapach jest przystępny a konsystencja rzadka. 
Moim zdanie efekt jest ładny :) 
Cena bardzo niska bo aż 1,99 zł ( wiem szaleństwo :D ) ale czasem opłaca się kupić coś taniego :)
Dodatkowo będąc dziś na zakupach zakupiłam sobie parę rzeczy. Chciałam wam przedstawić moją wyjątkową zdobycz z której jestem szczególnie zadowolona :) Oczywiście szafa jest pełna torebek/toreb no ale musiałam ją mieć ! :D


I jak wam się podoba? (ja uwielbiam motyw kwiatów) :)
buziaki :*:) 

21 komentarzy :

  1. Sliczny lakier! A jaka ladna torebeczka :)
    Znam to, ja tez mam mnostwo torebek, a i tak ciagle kupuje jakies nowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny lakier, pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarąbista torebka, tez uwielbiam motyw kwiatów. Ps. Widzę banerek nowy kwiatowy :D Ale fajny:)) lakierek też pod kolor akurat pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny delikatny kolorek lakieru.Torebka jest rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny róż, taki cukierkowy i wiosenny, lubię takie kolory na paznokciach. Do tego ta cena:D. Dziwnie zabrzmiało jak napisałaś, że lakier szybko się wchłania, chyba szybko schnie raczej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a faktycznie :) moja pomyłka to przez ten natłok nauki - już poprawiam :) dziękuje :)

      Usuń
  6. Kolor w moim guście :) Ja teraz czekam aż mi paznokcie urosną i będę malować... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do grupy blogerek urodowych ze Śląska: https://www.facebook.com/groups/121315244745855/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier przepiekny. Aż mi szkoda że nie mogę teraż malować paznokci.
    Motyw kwiatów także lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier niezwykle delikatny :) a torebka urocza

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor lakieru piękny, bardzo w moim stylu :) I ja też lubię motyw kwiatowy, a torebek nigdy za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię lakiery z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier śliczny, szkoda, że nie wiem gdzie mogę go dostać :) Jak zobaczę gdzieś lakiery z tej firmy to na pewno rozejrzę się za tym kolorkiem

    OdpowiedzUsuń