piątek, 7 czerwca 2013

lakier OLIVIA - delikatny dotyk

Kolejna odsłona akcji "Kolorowe lato na paznokciach" - tym razem przedstawiam lakier nowo zakupiony, wczoraj kupiony - lakier OLIVIA 11ml

Kolor bardzo delikatny, gdy go zobaczyłam na półce postanowiłam go od razu  kupić :)



To co mi się nie podoba to to że musiałam malować nim 3 razy ponieważ zostawiał "smugi" - i wiadomo przez to 3 razy więcej lakieru zużyłam niż przy innym lakierze.
Efekt jest nawet ok :)
Troszkę trzeba długo czekać też aż się wysuszy,
Bardzo wodnista konsystencja: lakier wręcz ścieka z pędzelka i trzeba bardzo uważać, żeby nie narozlewać go dookoła
Cena była niska więc nie żałuje :P
Mój plus to zapach wydaje się być mniej intensywny niż w innych tańszych lakierach, buteleczka do tego jest poręczna.
Jestem ciekawa jak będzie się utrzymywał na paznokciach ( może akurat miło mnie zaskoczy ) :)
Ale podsumowując to taki średniak z tego lakieru

 Jak wam się podoba?

13 komentarzy :

  1. Chętnie bym go przygarnęła !:D
    Piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy warstwy to dla mnie za dużo... ;-)
    Kolorek bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego koloru szukałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jak najbardziej mi się podoba, ale osobiście nie lubię nakładać aż tylu warstw na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek :)
    zapraszam do mnie:

    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma cudowny kolor.! zawsze dokładnie takiego szukałam, ale jeszcze ni znalazłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, ale jeszcze bardziej mi się Twoje paznokcie podobają. Chciałabym takie mieć ^^ Moje to koślawce jakieś takie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuje :)na pewno nie są aż takie złe :)

      Usuń
  9. bombowy kolor!!!!
    świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolorki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń