niedziela, 16 czerwca 2013

Liebster Blog Award :)

Dziękuje za kolejną nominację !
Zaproszenie do zabawy dostałam od  http://justynkasbg.blogspot.com 
O moim poprzednich odpowiedziach można poczytać: 
 TU 
i
Kolejna lista pytań skierowana do mnie na które chętnie odpowiem :)

1. Ulubiony kosmetyk wszechczasów, kategoria Pielęgnacja i Makijaż
Moim ulubionym jest maseczka do twarzy z Dermiki o której pisałam na swoim blogu TU :)
2. Czy bliższe ci są drogerie typu Natura, Rossmann, Hebe, czy perfumerie typu Douglas, Marionnaud, Sephora?
Bardziej typu Natura, Rossmann, Hebe
3. Ile czasu zajmuje ci poranny makijaż? 
Krótko, zwykle trwa to mniej niż 10 min. :)
4. Czy jest coś, co cie irytuje, wkurza w blogowaniu? Jeśli tak, to co? 
hmmm, chyba nie :)
5. Ukochana marka kosmetyczna? 
Najbardziej lubię Eveline :)
6. Jakie sa twoje kobiece słabostki, oprócz kosmetyków? :) 
Właśnie tylko i wyłącznie są to kosmetyki :P
7. Czy wolałabyś spokojne życie na wsi lub w małym miasteczku, czy raczej w tętniącym życiem mieście? 
Czasem mam ochotę pobyć w jakimś zacisznym miejscu, ale na dłuższą metę jednak wybrałabym miasto :)
8. Największe rozczarowanie kosmetyczne?  
Ciężko stwierdzić, ale chyba tak najbardziej krem BB Nivea
9. Ulubiony kolor na pazurkach? 
Mięta :)
10. Czy kupując kosmetyk zwracasz uwagę na jego skład, czy był testowany na zwierzętach? 
Tak, również sprawdzam skład. 
11. Twój największy powód do dumy?
ooo, ciężkie pytanie :D muszę nad tym pytaniem "ostro" się zastanowić :P - dam odpowiedź :)

Tym razem nominacji brak - wybaczcie,  pula pytań mi się skończyła :)

Miłego dnia :):*

12 komentarzy :

  1. Ja też makijaż do 10 minut max :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać takie wpisy! :) Na większość pytań odpowiedziałabym dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie przeczytać twoje odpowiedzi :-)
    Rzeczywiście ostatnio byłaś często nominowana, tym bardziej cieszę się, że wziełaś udział w zabawie :-)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję : * Lubię czytać takie wpisy : ) też najbardziej lubię Eveline : ) Obserwuję : * http://swwagiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też makijaż zajmuje raczej około 10 minut :) Fajny blog. ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu coś o tobie wiem!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji ; * !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja równiez nie tracę więcej czasu na makijaż niż 10 min :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się czyta :)Gratuluje nominacji

    OdpowiedzUsuń