czwartek, 6 czerwca 2013

Moje "przypadkowe" zakupy :)

Dzisiejsze moje małe zakupy :) oczywiście po cenach promocyjnych - a jak jest cena promocyjna to trzeba brać ! :D
- peeling, który zapachem przypomina proszek do prania :P miałam go już wcześniej, dobrze złuszcza skórę dlatego go wzięłam po raz kolejny,
- szampon po 5,99 zł -> zapach migdałów ( a co zwróciło moją uwagę to co pisze na opakowaniu 0% parabenów ) 
- lakier do włosów,
- lakier do paznokci ( o którym napisze jutro po pomalowaniu pazurków ) :)

Otrzymałam też dziś miseczkę którą wygrałam na stronie https://apps.facebook.com/wesole_literki/
( warto spróbować - może i Tobie się poszczęści :) )
Można tam wygrać:
1. miseczkę,
2. łyżeczkę,
3. makaron wesołe literki :)
Miseczka już została zapełniona :D pysznymi słodkościami :)

10 komentarzy :

  1. Kolor lakieru do paznokci zapowiada się super! Czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na recenzje lakieru, bo kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą wzięłam udział w konkursie o tę miseczkę:)) Mam nadzieję, że szybko przyjdzie :D nic nie miałam z Twoich zakupów;) ten peeling w sumie mi się bardzo podoba. Isanę lubię, a nie zwróciłam wcześniej uwagi na to, że mają peelingi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego peelingu z isany, ciekawi mnie Twoja recenzja,
    udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypadkowe zakupy są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń