poniedziałek, 3 czerwca 2013

odsłona III - Kolorowe lato na paznokciach !

Witajcie ! :) - dziś krótki post :D
Ta pogoda bardzo wpływa na mnie i pewnie dlatego postanowiłam "zmalować" moje paznokcie tym razem na kolor bardziej stonowany.
=ODCIEŃ SZAROŚCI=
Po raz drugi skusiłam się na lakier z firmy LIMO o którym pisałam w poprzednim poście. ( więc tutaj nie będę się rozpisywać )
Kolorek jest delikatny, nie rzuca się w oczy w idealny sposób przedstawia to co dzieje się za moim oknem.
Oczywiście musiałam malować 2 warstwy, ale kolorek i tak mi się podoba :D
Pędzelek ma też niczego sobie - łatwo się nakłada, i szybko lakier się suszy :) - co jest oczywiście plusem :)

Muszę obowiązkowo sobie więcej zakupić lakierów z tej firmy :) póki co muszę wracać do nauki.....
Jak wam podoba się ten kolorek?

13 komentarzy :

  1. ten kolorek przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! Ale dużo weselszy niż ,,piękna" pogoda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNY KOLOR LUBIE TAKIMI KOLARAMI MALOWAC PAZNOKCIE =)
    WPADNIESZ, SKOMENTUJESZ, ZAOBSERWUEJSZ??????????
    TO DLA MNIE DUZO ZNACZY
    ZAPRASZAM !!!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to się cieszę :) chętnie wpadam już na Twój blog :)

      Usuń
  4. Sliczny kolorek, bardzo lubie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny kolorek ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, ja z malowaniem paznokci do tyłu jestem raczej :(, ale jak tak patrze na Towje ,to może się w końcu zmoblizuję.
    Pozdrawiam
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://aneczkaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor super lubię takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny i widać, że dobrze kryje.
    Zapraszam do mnie ja również rozprawiam o lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda jak lawenda u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moja Droga masz weryfikację obrazkową, usuń to czym prędzej bo kota można dostać dodając komentarze, literki są niewyraźne. Lakier świetnie się prezentuje bo masz piękne, zadbane, długie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuje żanetko za inf. :) już ustawienia zmieniłam :)

      Usuń