sobota, 1 czerwca 2013

Płyn micelarny - już mój :)

Od dłuższego czasu przymierzałam się do kupna tego płynu. Czytając różne recenzje (większość pozytywnych)  sama chciałam go wypróbować, tym bardziej że cena jest bardzo niska :)
No i weszłam do Biedronki, chwyciłam, zapłaciłam i wyszłam :D

 Co mogę powiedzieć :
- zapach bardzo mi przypadł do gustu,
- fajnie czyści twarz, jak na taką cenę produkt jest idealny.
Pewnie większość z was już go ma lub miała :) (dużo jest recenzji o tym produkcie na blogach) dlatego dalej zagłębiam się w jego testowanie, oby mi służył długo :D
A tak nawiasem :)
Jak wam mija sobotnie popołudnie? straszna ta pogoda ...............................................
Czekamy..... :)
pozdrowionka :)

25 komentarzy :

  1. Makijaż zazwyczaj zmywam zelem do twarzy. Jeszcze nigdy nie miałam płynu micelarnego. Pierwszym będzie chyba ten z Biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go też nie miałam:) ale faktycznie, większość go poleca, więc na pewno fajny.. Ano cudownie piękny ten weekend jak zawsze:D aż już się nie chce komentować:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Często bywam w biedronce, a naprawdę NIGDY go tam nie widziałam! Daj znać później jak się sprawuje, może w końcu warto zajrzeć gdzieś indziej :) Na co dzień płynu micelarnego nie używam, ale po zużyciu miniproduktu stwierdziłam, że jest bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bylam wczoraj na festynie ;)
    obserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze muszę go mieć :D
    Muszę wypróbować :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://affectivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy go jeszcze nie miałam .
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci ze nigdy nawet nie słyszałam o nim. Kupię go ale i tak mam już dwa i zawsze zapominam ich stosować :) Ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to chyba ten plyn, ktory niestety juz zostaje wycofany...
    Rowniez bardzo duzo dobrego o nim slyszalam, ale sama nie uzywam miceli, wiec nie mialam okazji sie przekonac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno nie, zostaje w biedronce a tylko zmienia swoją szatę graficzną :)

      Usuń
  9. ciekawa nota, obserwuje i zapraszam so siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem i ja :)
    Obserwuję i czekam na ciekawe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham rozne rodzaje kosmetykow :)
    bloggerka-i-directionerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i cały długi weekend mija nudno :c chora, ale już lepiej :D
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  13. dodałam do kręgów...nie mogłam znaleźć obserwatorów ;).
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, chętnie poobserwuj. Sama muszę się zaopatrzyć w płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć super blog :D
    - Muszę wypróbować tego płynu xd !
    - Będę tu częściej wpadać , bo lubię kosmetyki i takie tam ;D.
    - Obserwujemy ?
    - Komentujemy ?
    http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Superr blog :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas : http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu produkty! Ja posiadam wodę micelarną z B. (recenzja na moim blogu), która jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tego płynu nie stosowałam jeszcze, ale używałam płyn miceralny z eveline. też jest świetny .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję vintedzianke! :) lubię poczytać o kosmetykach, więc z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki BeBeauty! Muszę wypróbować ten płyn:)
    zapraszam do mnie: kosmetykowka.blogspot.com
    obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kosmetyk jest naprawdę dobry :) Fajny blog i zapraszam do mnie
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/
    pozdrawiam ~ Blue

    OdpowiedzUsuń
  22. nie dawno kupiłam swój pierwszy płyn z biedronki, czeka na swoją kolej po mleczku lirene, które już mi się kończy

    OdpowiedzUsuń