niedziela, 30 czerwca 2013

Sklep wart uwagi - "Japan Style" i ....

Cześć dziewczyny !
Jak wam mija dzisiejsze popołudnie?
Chciałabym wam przedstawić sklepy do których warto zajrzeć nie tylko ze względu na asortyment (który, naprawdę jest godny uwagi) ale też na niskie ceny ! :)
Pierwszy z nich to:
Co mówi o sobie firma:
"Jesteśmy najstarszą, sprawdzoną i zarejestrowaną w Polsce firmą zajmującą się sprzedażą odzieży Japan Style. Pracujemy dla Was nieprzerwanie od 2008 roku, dzięki czemu wiemy jak zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających klientów. Działamy jako hurtownia Japan Style ale również jako sklep internetowy z odzieżą damską a w naszej ofercie znajdziecie m.in. sukienki, dresy damskie, swetry, spodnie, torebki, tuniki, marynarki i bluzy."
 Kilka moich propozycji, które można zobaczyć na w/w stronie, które wpadły mi w oko:

A szczególnie śliczna rozpinana bluzka (oczywiście motyw kwiatów; uwielbiam :) )
http://japanstyle24.pl/product-pol-4903-Rozpinana-bluzka-w-kwiatki-Japan-Style-B3231-L.html
i równie prześliczna różowa bluzeczka:
http://japanstyle24.pl/product-pol-5792-Rozowa-bluzka-damska-Japan-Style-B4079.html
Warto wspomnieć,  że JapanStyle24.pl nie ma nic wspólnego z marną jakością odzieży Japan Style oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy konkurencyjnych sklepach internetowych.  Firma ta ma swoje, szwalnie gdzie szczególną uwagę zwraca się na jakość towarów. Marka Carlo Lamon to natomiast znakomitej jakości produkty europejskie.

Mój drugi wart uwagi sklep to http://lamon.pl/ ; czyli coś dla płci męskiej. Duży wybór bluz męskich w przystępnej cenie.

A teraz DZIEWCZYNY ! UWAGA!
Blogerki i Blogerzy firma oferuje ciekawy program dla WAS !
Warto napisać do nich na:
info@japanstyle24.pl

Dodatkowo, za każdy post napisany przez nas blogerów firma może przekazać 10 zł na Dom Dziecka w Toruniu.

17 komentarzy :

  1. ciekawa jestem co to za program :) a poza tym uwielbiam japońskie style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te ciuszki. A Te wszystkie wybrane przez Ciebie są boskie i podobają mi się bez wyjątku! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są ubrania w tym sklepie japanstyle i na prawdę tanie. Tylko, ze ja nie kupuję ubrań przez internet :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jakości tych ciuszków, faktycznie Japanstyle na allegro nie robi dobrego wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te ubrania <3 + obserwujemy? ja już :) zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja dzięki Japanstyle24.pl mam fajną apaszkę i znając życie Ty też ją dostaniesz :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :)
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż również reklamowałam ich sklep ponad rok temu...Do tej pory do żadnej blogerki się nie zgłosili.
    Nie warte zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm nnom to ciekawe, czy ten sklep daje coś blogerkom hi
    ale ciuszki mają fajne trzeba przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ciuszki, zwłaszcza ta rozpinana bluzeczka <3

    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podobają ich ciuszki;)
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. kupowałam już kiedyś w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciuszki mają fajne, słyszałam o sklepie, ale nie miałam okazji zamówić..

    OdpowiedzUsuń