piątek, 28 czerwca 2013

www.noweklimaty.com ; "Moja poduszka gryczana"

Witajcie :)
Dziś przychodzę do was z recenzją poduszki, którą otrzymałam od firmy www.noweklimaty.pl do testów :)
bardzo DZIĘKUJĘ za możliwość przetestowania
Poduszeczka przyszła w ekspresowym tempie - parę dni i już listonosz zapukał do moich drzwi.
Poduszka waży 2,3 kg co troszkę mnie zadziwiło bo jednak swoją wagę ma ale to pewnie ze względu na zawartość o której zaraz więcej napisze :)

Od producenta:
Poduszka do spania wypełniona łuskami gryki – dla tych, którzy chcą dobrze i zdrowo spać.
Jest średniej wielkości, ma 50x40 cm. Często wybierana przez klientów. Łuski gryki zawarte w poduszce łatwo uformować i dopasować do kształtu głowy i szyi. Daje wystarczająco dobre podparcie dla głowy, na odpowiedniej wysokości. Jest plastyczna ale nie sprężynuje. Jeśli chcesz jeszcze wyżej mieć pod głową - przekręć poduszkę o 90 stopni. Jeżeli jest za wysoka - odsuń zamek i odsyp odpowiednią ilość łuski
Każda poduszka jest standardowo zaopatrzona w poszewkę, którą można zdjąć. Dopiero pod poszewką znajduje się właściwy wsyp, który jest zapinany na zamek. 

Specyfikacja:Wymiary: 50 x 40 cm, waga ok. 2,2 kg.
Poszewka: bawełna 100% - zapinana na zamek, kolor beżowy - to wersja podstawowa. Możesz wybrać jako opcję inną poszewkę.
Wsyp: bawełna 100% - zapinany na zamek.
Wypełnienie: łuska gryki 100% (w opcji - wypełnienie z łusek z uprawy ekologicznej, z certyfikatem)
Konstrukcja: poduszka ma wszyty zamek. Dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki - w ten sposób uregulujesz objętość poduszki. Poszewkę możesz zdjąć i wyprać. W opcjach możesz wybrać dodatkową poszewkę.

Konserwacja i utrzymanie czystości:
Poszewkę łatwo zdjąć i wyprać w temperaturze 40 st. C.
Możesz też poduszkę włożyć do worka foliowego i na kilka godzin umieścić w zamrażalniku. Dzięki temu pozbędziesz się roztoczy. Możesz też odświeżyć poduszkę w suszarce (bez prania!) przez 10-15 minut.


Do paczki otrzymałam ulotkę zawierajacą istotne informacje:
Moja opinia:
Bardzo przytulna poduszka, o ładnym łososiowym kolorze poszewki. Z łatwością można sobie w każdej chwili odsypać odpowiednią ilość łusek - jak kto woli :) ja tak zrobiłam. 
Po przespaniu na niej kilku nocy mogę z przyjemnością stwierdzić, że świetnie się sprawdza. 
Często moim problemem są niestety bóle kręgosłupa, które bardzo mi dokuczają. Dzięki temu, że poduszka w łatwy sposób dopasowuje się do kształtu ciała póki co takich dolegliwości nie odczuwam.
Poduszka ma łuski gryki, które wyglądają tak:


Bardzo ciekawa opcja dla osób, które cenią sobie właściwości natury.
Powiem szczerze, że pierwszy raz mam do czynienia z takim produktem. I jestem zadowolona :)
Natura przede wszystkim ! :)

Zapraszam na stronę producenta http://www.noweklimaty.pl/

pozdrawiam :):*

19 komentarzy :

  1. bardzo ładna poszewka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna poduszka, sama chętnie bym na takiej spała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Daj znać czy bóle kręgosłupa się zmniejszą :) To listonosz się trochę natargał :D Chociaż wygląda na leciutką, to pozory mylą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miała styczności z poduszką gryczaną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonana, można zobaczyć, co naprawdę jest w środku. Też bym taką chciała :) Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moje poduchy są jakieś ...... niewysypiające...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta podusia :) Zgadza się Natura przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna poducha, cenie sobie wszystko co z Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy patent z tymi łuskami :) !


    www.madameoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wolę swoją poduszkę :D Ta serio jest trochę ciężka jak na poduszkę. Ból kręgosłupa może też występować na skutek złego materacu bo nie może przecież być za miękki. No ale dobrze, ze dzięki tej poduszce już ci przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już spałam na poduszce z kasztanów, a nawet z grochu :) także z łusek gryki to też ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę jestem bardzo ciekawa tego produktu, tym bardziej, że mam uczulenie na pierze :) także to może być rozwiązanie dla mnie, chętnie sprawdzę !

    OdpowiedzUsuń
  13. moja babcia taką ma, raz na niej próbowałam zasnąć i nie mogłam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze takiej poduszki nie widzialam!
    Mysle, ze to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo fajne testowanko :) sama pytałaś o współpracę? czy oni wyszli z inicjatywą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama napisałam :) warto :)

      Usuń
    2. oo to może ja też spróbuję :)

      Usuń