środa, 12 czerwca 2013

zabawa trwa :) Liebster Award Blog

Mała przerwa między nauką :)
Do zabawy zostałam zaproszona przez http://anessca.blogspot.com DZIĘKUJĘ :)

To mój trzeci udział w tej zabawie :) ( odpowiedzi na moje 2 zaproszenia (pula pytań) przeczytacie TUTU )

Moje odpowiedzi na pytanka :D

1. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
hmm chyba 5, zawsze mi się miło kojarzy ( może dlatego że to dobry stopień na uczelni :)
 2. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Ciężko stwierdzić, na dzień dzisiejszy miejsce zamieszkania
 3. Na jakim instrumencie muzycznym chciałabyś grać?
Na gitarze lub na skrzypcach
 4. Lubisz śpiewać?
O tak jak mam humor :D ale nie wiem czemu jakoś mi to nie wychodzi :D
5. Kot czy pies?
Myślę, że pies chociaż małe kotki są też słodkie :)
 6. Jakich 3 słów użyłabyś do opisania siebie ?
- uparta,
- zabawna,
- dokładna
7. Twój najszczęśliwszy dzień w życiu?
Chyba taki jeszcze nie nadszedł
8. Co jest Twoim celem w życiu?
Na dzień dzisiejszy skończyć naukę - wytrwać ! :D
9. Jakie są Twoje ulubione zapachy?
Nie mam jakiegoś jednego konkretnego :)
10. Co drażni Cię w obecnym świecie?
Zachowanie ludzi, to jak się do siebie odnoszą, a niestety jest coraz gorzej...
11. Czy tęsknisz za czymś, za kimś?
O tak ale ciiiiiiiiiiiiiiii to moja słodka tajemnica :)
Do zabawy zapraszam :
1. Życiowy Poradnik bezradnik
2. Świat Czarodziejki
3. Zrób coś dla siebie
4. Tysiąc jeden pasji
5. TransfuzjaWyobrazen
6. time4yourbeauty
7. Time for us-mom and son
8. Pyskara
9. Pozytywnie zakręcona;)
10. Mojka mówi o
11. Moja Kosmetyczna Pasja
12. Kosmetykówka
13. Keep calm and paint Your nails
14. Land of Vanity

Moje 11 pytań :)
1. Ulubiona pora roku ?
2. 1 pozytyw i negatyw Twojego charakteru
3. Jakie 3 rzeczy byś zabrał/a na bezludną wyspę?
4. Jeśli za tydzień miałby być koniec świata co byś zrobił/a?  
5. Kim chciałeś/aś zostać będąc dzieckiem?
6. Wolisz kawę czy herbatę?
7. Co zawsze poprawia Ci humor?
8. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a ?
9. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
10. Jakiej muzyki lubisz słuchać w wolnej chwili?
11. Optymista czy pesymista?
Życzę miłej dalszej zabawy :)
buziaki :):* 

9 komentarzy :

  1. cieszę się, ze wzięłaś udział w zabawie :) miło sie czyta co nie co więcej o danej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam śpiewać, jak mam humor :D I też średnio mi to wychodzi ;)

    I zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać zestaw do pielęgnacji włosów z Olivaloe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za nominację :D już 2 dziś a 8 w karierze ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, weszłam z ciekawości jak odpowiedziałaś, a tu moja nominacja, strasznie ci dziękuję!:)
    P.S. Parę odpowiedzi podzielam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma za co dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za pytania, dopisałam sobie:))

    OdpowiedzUsuń