niedziela, 28 lipca 2013

27.07.2013 - Spotkanie Śląskich Blogerek

Spotkanie odbyło się w Spencer Pub w Katowicach o godzinie 15:00 :)
Plan spotkania obejmował:
1. STARTER - powitanie uczestniczek, przedstawienie planu - Chwila na poznanie się nawzajem :)
2. Rzecz o stylizacji, czyli kręcenie włosów na chustę według DOMINIKI ( http://4cholery.blogspot.com/),
3. Dla każdego coś dobrego czyli LOSOWANIE upominków,
4. Rzecz o kosmetykach według ANGEL ( http://www.kosmetykibeztajemnic.pl),
5. Rzecz o fotografii, czyli jak robić dobre zdjęcia według MARTY (http://marttujest.blogspot.com),
6. Pokaż mi co masz, a oddam Ci co moje czyli WYMIANA kosmetyków.

Organizatorkami spotkania były:
http://marttujest.blogspot.com - MARTA
http://anuszka13.blogspot.com/ - ANIA
http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/ - PAULINA
http://kasias1980.blogspot.com/ - KASIA

Spotkanie było świetne, wiele ciekawych informacji uzyskałam a dodatkowo poznałam fajne dziewczyny :) oby więcej takich spotkań :)

Było to moje pierwsze takie spotkanie i mam nadzieje, że nie ostatnie :)

Oto moje upominki otrzymane na spotkaniu :
 

Paczuszki wypełnione po brzegi, pełne wspaniałych kosmetyków i nie tylko :)

...............................................................................


 
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i moje paznokcie zmieniły kolor na taki oto otrzymany neon :)


Lubicie takie mocne, żywe kolory ?:)

Nasze spotkanie było sponsorowane przez:



 PACZUSZKI :)




ZDJĘCIA ZAPOŻYCZONE OD DZIEWCZYN BĘDĄCYCH NA SPOTKANIU :)

DZIĘKUJE ZA MIŁE SPOTKANIE :)   

22 komentarze :

  1. bardzo fajne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super,widzę że spotkanie udane, do tego prezenciki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne zdobycze!
    Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, będzie jeszcze dużo takich spotkań :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że się spotkanie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy na pazurkach neonów nie miałam, ale ten spróbuję, bo mam ostatnio widzi mi się na orange pazurki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super paczki :) bardzo fajne są takie spotkania i z chęcią bym w czymś takim uczestniczyła :) Zazdroszczę możliwości udziału w zlocie blogerek :)Lakier jest świetny a kosmetyki wyglądają na bardzo ekskluzywne i drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie spotkania :) nie miałam okazji uczestniczyć, ale mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będę miała okazję wziąć udział :)
    Pazurki super - neon jak najbardziej mile widziany

    OdpowiedzUsuń
  10. ale superowe spotkanie i świetne paczki. A kolorki takie żywe to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no super takie spotkanie:)
    rewelacyjne prezenty bedzie co testowac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. neonek piękny :D ja na mojego kanarka nie mogę się napatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam w paczuszce te neonowe lakiery :) Nie przepadam, ale skuszę się i wypróbuje :)
    Cieszę się, że Ci się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, zawsze chciałam wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Halo :) Też Cię odnalazłam ;) Fajnie było Cię poznać. :) Twoje paznokcie ślicznie się prezentują. :) Ja moich neonów jeszcze nie wypróbowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. paczuszki po prostu przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że spotkanie udane ;) również chce w takim wziąść udział tylko czekam, aż ktoś zorganizuje w wielkopolsce :)

    OdpowiedzUsuń