środa, 31 lipca 2013

Centro - za 3 zł na "prawie wszystko"

Cześć dziewczyny :) !
Wczoraj przypadkiem przypadków dowiedziałam się o super promocji w Centro :)
Wszystko po 3 zł prócz butów i bodajże torebek :)
Myślę, że to świetna okazja na kupienie sobie czegoś lub komuś po ekstra zniżce.
Oczywiście musiałam tam pojechać i zobaczyć czy faktycznie tak jest.
Oto co zakupiłam :)
1. Okulary przeciwsłoneczne - UV 400 ochrona po 3 zł (wcześniejsza cena to 19,99 zł)
2. Portmonetka - 3 zł (wcześniejsza cena 5 zł)
3. Korale - 3 zł (wcześniej 19,99 zł)
4. Kolczyki - 3 zł (wcześniej  14,99 zł)
5. Kolczyki - 3 zł (wcześniej 14,99 zł)
Zapłaciłam równe 15 zł a nie 74,96 bez promocji :)
Czy to się nie opłaca? 
Promocja trwa do któregoś sierpnia przy czym Pani ekspedientka powiedziała do wyczerpania zapasów.


buziaki :*

23 komentarze :

  1. Ja również się wczoraj obkupiłam w Centro, może jeszcze dzisiaj tam zajrzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się ostatnio takie promocje niestety nie przydażają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tego sklepu nie ma w moim mieście ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim mieście nie ma tego sklepu,nawet nie wiem,gdzie najbliżej jest :(
    a szkoda,bo kupiłaś świetne rzeczy! Przygarnęłabym kolczyki te z kuleczkami,korale i pewnie jakieś okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świtna promocja :d szkoda że u mnie nie ma tego sklepu ;cc

    http://swaagyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że u mnie takiego sklepu nie ma :D bardzo fajne rzeczy i to za małe pieniądze. Nic tylko korzystac z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuper ;)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu to ja muszę do Centro zawitać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tam kupiłam buty i torebki hhehe
    3 rzeczy za 80 zł ;P
    a za 3 zł wzięłam gumki i spinki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się jutro wybieram, ciekawe czy coś jeszcze zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy po taniości :)
    szczególnie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze, za rewelacyjne ceny!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłaś na świetną promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne dodatki i takie taniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę u mnie nie ma tego centro :) a tyle fajnych dodatków można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne zakupy! okulary super - też bym chciała takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne łupy ;D szkoda, że mam daleko do Centro ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. też byłam w Centro, w ostatni dzień promocji :) upolowałam piękne 12cm szpilki za 29.99 zł , 2 pary kolczyków i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuteria i torebka są świetne :) u mnie nie ma takiego sklepu niestety a przynajmniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń