poniedziałek, 8 lipca 2013

Dzisiejszy kolor na moich paznokciach :)

Dziś postawiłam na kolor, który bardzo często widzę u innych a który bardzo mi się podoba :)
Oczywiście jak go zobaczyłam w sklepie to od razu zakupiłam. Jest to lakier z Editt cosmetisc (szybkoschnący) 12 ml
Wg. mnie daje fajny efekt, ciekawie się prezentuje :) trochę rzuca się w oczy - ale co tam :D

Lakier bardzo wygodnie się nakłada. Moim zdaniem 2 warstwy wystarczą na pokrycie w 100%. Jak na taki tani lakier dość długo utrzymuje się na paznokciach (za to wielki plus).

Jak podoba się kolorek?

15 komentarzy :

  1. Świetny letni kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odcień, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, a jakie długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor świetny ;) podoba mi sie!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor błękitnego nieba i juz do szczęscia mi nic nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne paznokcie, pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek, idealny na lato ;D
    na zdjęciach wydaje się matowy,a ja ostatnio lubię takie ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor- bardzo letni i pogodny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny lakier, ale wydaje się trochę "wodnisty", bo widzę, ze trzeba nakładać kilka warstw żeby nie było widać paznokcia pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny kolorek :) lepszy niż wiele droższych lakierów

    OdpowiedzUsuń