wtorek, 23 lipca 2013

Lakier essence - dziś na moich paznokciach :)

Słońce, słońce, słońce..... aż nie mogę się nim nacieszyć :) już pierwsze oznaki opalenizny widać, wreszcie :)
Dziś kolejny dzień z serii co by tu robić - czyli pewnie za parę chwil wyruszę gdzieś ale przed tym mały post :)
Na moich paznokciach lakier essence :)
Jestem zadowolona z końcowego efektu, oczywiście 2 warstwy musiały być.

 
 

Mam nadzieje, że również tak jak mi :) a może macie odmienne zdanie?:)
Miłego, słonecznego dnia :)
 

14 komentarzy :

  1. nie dla mnie niebieskie odcienie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, piękny kolorek :) Ale Ci fajnie :D A ja dalej blada z mnóstwem wielkich bulw po komarach, nawet twarzy mi nie oszczędziły ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wygląda bardzo ładnie na pazurkach. Muszę też kiedyś wypróbować te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się kolor podoba:)
    wzajemnie dużo słonka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny letni kolor :) w sam raz na wakacje, bądź urlop

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, ja mam róż wibo dziś

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, ale chyba wolałabym bardziej głęboki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek, idealny na lato ;D

    U mnie na blogu wakacyjny konkursik:
    http://alabastrowapanna.blogspot.com/2013/07/konkurs-konkurs-konkurs.html

    GORĄCO ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek bardzo fajny na lato, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się kolor :D zabawne bo wszyscy tu piszą że bardzo ładny i wgl ale nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się bardzo podoba. Lubię niebieski

    OdpowiedzUsuń