piątek, 12 lipca 2013

mleczko micelarne - Perfecta

Dziś przyszła pora na kolejną recenzję, tym razem mleczka które otrzymałam do testów od F&L.
Ciekawy produkt tym bardziej, że jest bezzapachowy a ja nigdy podobnego takiego produktu nie miałam :)
A wy?
Informacje od producenta:
Pierwszy na rynku produkt łączący działanie płynu micelarnego i nawilżającego kremu.
Produkt polecany dla:
Osób w każdym wieku, do wszystkich typów cery, również wrażliwej.
Jak działa?
Usuwa makijaż twarzy i oczu.
Minerały morskie z Golfsztromu nawilżają skórę, koją i łagodzą podrażnienia.
Gliceryna doskonale nawilża.
Alantoina łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
Jak stosować?
Nasączyć wacik mleczkiem micelarnym i delikatnie zmyć makijaż. Przed użyciem wstrząsnąć.
Badane pod kontrolą lekarza okulisty i dermatologa. Produkt bezzapachowy.


Moja opinia:
+ faktycznie produkt jest bezzapachowy,
+ świetnie zmywa makijaż,
+ nie podrażnia skóry, oczu,
+ konsystencja mleczka,
+ duża pojemność,
- trzeba uważać by nie rozlać,
- parabeny w składzie,
- mało wydajny,


Czy kupiłabym ten produkt?
myślę, że tak chociaż znam wiele podobnych, skutecznych produktów ale o wiele tańszych.
Jakie jest wasze zdanie?

12 komentarzy :

  1. Nie używałam jesz cze płynów micelarnych, ale z Perfecty raczej bym nie kupiła bo niektóre jej produkty do cery wrażliwej i tak mnie podrażniały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego uczucia jak zmywa się nim makijaż,a on nie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się fajny ale i tak wolę coś zapachowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam mleczka micelarnego, jedynie taki zwykły płyn... pewnie działanie podobne tylko różnica w konsystencji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wodę micelarną z B., a tego mleczka jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle, ze to calkiem fajne mleczko. Ale mnie denerwuja te parabeny w skladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest idealne (parabeny), dlatego z moją bardzo wrażliwą skórą wolałabym nie ryzykować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie stosowałam tego produktu, a więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe ale akurat kupiłam mleczko do demakijażu:D

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie miałam nic z perfecty

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o płyn miceralny to używałam Ziaji, tego nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam :) może kiedyś się z nim zakoleguję, nie mówię ,,nie":)

    OdpowiedzUsuń