środa, 10 lipca 2013

Moja przesyłka :)

Cześć dziewczyny :)
Dziś dostałam super przesyłkę od Whatki :) zapraszam serdecznie na jej blog

Dziękuje za świetną przesyłkę :)
akcja toczy się pod nazwą "Niespodziewajka"
Na czym polega:
Pierwsze 3 osoby, które jako pierwsze zgłoszą się pod danym komentarzem otrzymają niespodziankę na wskazany swój adres.

Jeszcze nie ten czas, ale już planuję małe niespodzianki :) w niedługim czasie zorganizuję taką akcję :)
A oto co otrzymałam :)


Bransoletka już świetnie prezentuje się na mojej ręce :)
Dziękuje :)
buziaki :* 

21 komentarzy :

  1. Gratuluję
    Fajny pomysł z tą niespodziwajką

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Też mam tą maseczke z Perfecty :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bransoletka sie spodobała :D cieszę się ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajną paczkę dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing products, dear!

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! A akcja pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka bardzo ładna. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest śliczna :) już ni mogę się doczekać recenzji produktów :)

    OdpowiedzUsuń