wtorek, 2 lipca 2013

Moje dzisiejsze paczuszki :)

Cześć dziewczyny !
Dziś znalazłam chwilkę czasu by wrzucić to co przyniósł mi listonosz :)
Parę kosmetyków i świetny kombinezon za wymianę :)
1. To serum ujędrniająco-łagodzące do ciała - Lirene
 2. Lirene- przeciwzmarszczkowy krem liftingujący (świetny prezent dla mamy)
 3. Moja przesyłka z wymiany :) (zapraszam chętnych na moją zakładkę sprzedaż/wymiana) ; może komuś coś wpadnie w oko :)
4. Aha , i dostałam też opaskę na nachalne komary :P ciekawe czy się sprawdzi ... może ktoś miał?

No to mam co testować :D testowanie kolejne czas zacząć :)
buziaczki :*:)

23 komentarze :

  1. ciekawi mnie ta opaska na komary.
    Fajne przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon świetny :) Przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio na podobny kombinezon miałam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczki Luciam :) będzie co testować :) szczególnie na komarowy sezon w tym roku ta opaska jak znalazł, chociaż też ciekawi mnie skuteczność jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego produktu do komarów daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka :) Ostatnio wiele blogerek piszę o kosmetykach Lirene. Czekam na Twoje recenzje :) A zwłaszcza tej opaski na komary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam recenzję lirene

    OdpowiedzUsuń
  8. buu nie ma mojego komentarza.. Może w spamie :D ostatnio zauważyłam, że wiele komentarz u mnie w spamie ląduje ;/ fajna paczki! Daj znać jak opaska na komary!:)) A i ta pierwsza przesyłka nie jest od Doliny Kremowej? Bo właśnie też czekam i nie wiem czy była dzisiaj jak mnie nie było czy może jutro :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak to paczki z Doliny Kremowej :) na pewno dostaniesz dziś :p ewentualnie jutro :)

      Usuń
    2. No nic dalej czekam, może zaraz się zjawi :D P.S. Nominowałam Cię do zabawy :) http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/2013/07/pokaz-kotku-co-masz-w-srodku.html

      Usuń
  9. ciekawe zdobycze :D miłego testowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej z tych rzeczy nie miałam więc czekam na recenzję :) Jeśli opaska zadziała to z chęcią ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon ! :) Ciekawe czy dziala ta opaska ;d



    www.madameoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam jeszcze tych kosmetyków lirene, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ta opaska się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. popularne są te opaski ostatnio, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego testowania!
    ciekawa jestem tej opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przydałaby mi się taka opaska, daj znać czy działa:D

    OdpowiedzUsuń