czwartek, 4 lipca 2013

Pokaż kotku, co masz w środku ... Tag :)

Tag, tag, tag......................... o tym co mam w mojej skromnej torebce :)
Za dużo rzeczy tam nie mam bo za wiele się tam nie zmieści ale to co mam chętnie wam pokaże - oczywiście dla tych którzy są zainteresowani :)
Na czym dokładnie polega zabawa:
Otagowane osoby muszą za zadanie:
 
- Napisać o tagu - od kogo się dostało nominację :)

- Zrobić zdjęcie torebki i opisać skąd się ją ma,

- Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.

- Opisać torebkową zawartość
- Otagować osoby, które się chce i ile się chce.

Moja torebka nie za wielka ale na takie dni upalne jak teraz są,wręcz idealna :)
Oto ona:
Przyjechała do mnie z innego kraju :) dostałam w prezencie od brata - bardzo przypadła mi do gustu :)
Co ma w środku? hmmm sami zobaczcie :D
A teraz trochę szczegółów :) ( nie będę opisywać co jest bo świetnie wszystko widać na zdjęciu )
Same najważniejsze rzeczy :P co dziwne nie mam żadnych kosmetyków, - bo kosmetyki trzymam w pojemniejszej torbie wraz z innymi rzeczami :)
o takiej:
Nominuję wszystkie chętne osoby :)
Bardzo jestem ciekawa co macie w swoich torebkach :)

15 komentarzy :

  1. o! jeszcze takich gum nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puki co to ja w torebce nie mam nic :D Ale fajny pomysł z tym konkursem. Przez cały rok nosiłam torbę sportową gdzie miałam same książki, bo wiadomo szkoła.. teraz dzięki Bogu nie muszę już z nią chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag, uwielbiam torebki, więc chyba skorzystam ;-)
    Świetną masz torebeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka świetna, też lubię małe i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Zapraszam na mojego nowego bloga this-is-where-we.blogspot.com :) Mam nadzieję, że prolog, który dodałam ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. malutką masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótko, zwięźle i na temat :) śliczna ta torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest prześliczna ;-) mam podobną, tylko granatową ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna mała torebka :D i same potrzebne rzeczy :) mam podobną małą, ale rzadko noszę, bo się nie mieszczę ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. oo na torbę z agory się nie załapałam bo akurat wtedy na zakupach nie byłam ;D

    OdpowiedzUsuń