poniedziałek, 15 lipca 2013

Pytanie : Co sądzisz/Twoje zdanie

Hey dziewczyny :)
Dziś mam dla Was ciekawostkę :) nie wiem czy słyszałyście, o tzw. fly leg?
Nowy trend, który przywędrował zza granicy...............
Dla mnie dość przerażające - ale co to ludzie nie wymyślą.
Nie mogłabym sobie czegoś takiego zrobić...... po prostu nie podoba mi się !
A jakie jest wasze zdanie na ten temat ?
dla osób o potrzebie dodatkowych emocji i wrażeń przesyłam linka do krótkiego filmiku
Nie wiem co sądzić o czymś takim,
Jednak jestem tradycjonalistką i wolę te zwykłe rzęsy bez żadnych wymysłów :)
buziaki :):*

18 komentarzy :

  1. o masarka :O co to jest :D no mnie się również delikatnie ujmując nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka wygląda koszmarnie - jako że nie cierpię wszelkiego rodzaju robali ten efekt kompletnie do mnie nie przemawia. Zdecydowanie wolę tradycyjne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygląda to przeokropnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się to strasznie nie podoba az przeszły mnie ciarki jak zobaczyłam te zdjęcia. oczy wyglądają jak pozszywane.

    OdpowiedzUsuń
  5. to juz szczyt głupoty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przemawia to do mnie, bleh ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masakra co to jest fuuuj ohyda i nic więcej.. O.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra jakaś, okropnie to wygląda... Czego to już ludzie nie wymyślą..;_)

    OdpowiedzUsuń
  9. blee, straszne są! Tym bardziej że mam fobię jeśli chodzi o pająki i wszelkie inne robactwo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nogi pająka, przerażające :/ to tak jak te rajstopy z owłosieniem takie samo okropieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Okropne.. strasznie mi się nie podoba i w życiu bym czego takiego sobie nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście jestem na nie! Wygląda naprawdę okropnie i nie wiem komu mogą się podobać takie rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie hehe nie chce mieć tego na oczach "D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ochyda, wyglada to przerazajaco...

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne .... na haloween :P imituje odnóża tłustej muchy

    OdpowiedzUsuń