wtorek, 13 sierpnia 2013

coś o mnie :) - 50 faktów

Kilka rzeczy o mojej osobie w 50 faktach :) trochę będzie tego dużo ale myślę, że dam radę :)
CZAS START !

1. Uwielbiam lakiery do paznokci, mam ich mnóstwo,
2. Nie wychodzę z domu bez makijażu - niestety tak już mam :P
3. Eyelinier nie wyobrażam sobie życia bez niego :D
4. Nie lubię dotykowych komórek - nie mam cierpliwości :P
5. Moja specjalność na studiach to epidemiologia i biostatystyka zakres rozszerzony,
6. Lubię śpiewać na karaoke :)
7. Niespodziewane wypady w góry - uwielbiam :)
8. Mam chomika, który nazywa się Katy :)
9. Moje rodzeństwo jest starsze - jestem najmłodsza,
10. Marze o tym by się wyprowadzić i zamieszkać w górach,
11. Nie używam błyszczyków - nie kręcą mnie :P
12. Noszę okulary - niestety,
13. Jestem brunetką, kiedyś farbowałam włosy na czarno,
14. Jestem wierna swoim postanowieniom,
15. Staram się dążyć do celu,
16. Wada - > bardzo emocjonalna,
17. Moja waga nigdy nie wzrasta ewentualnie tylko maleje,
18. Chce przytyć ! :P
19. Nie umiem chodzić w butach na obcasach,
20. Czasem lubię sobie posłuchać disco polo w celu poprawy humoru :)
21. Jem dużo majonezu - za dużo :D
22. Bardzo dużo używam lakieru do włosów,
23. Tapiruje włosy - by były bardziej puszyste,
24. Jestem uzależniona od gumy do żucia,
25. Lubię robić zdjęcia tylko brakuje mi do tego dobrego aparatu,
26. Nie umiem się uczyć po nocach - zasypiam ;)
27. Nauka na pamięć to nie dla mnie :P
28. Moja łazienka jest pełna kosmetyków,
29. Często sprawdzam promocje w SuperPharm i Hebe,
30. Nie interesuję się polityką,
31. Uwielbiam się wymieniać rzeczami z innymi osobami :)
32. Nigdy nie widziałam spadającej gwiazdy :P
33. Horror - to jest to :) bardzo lubię je oglądać :)
34. Strój kąpielowy to nie dla mnie,
35. Ulubione programy VIVA, MTV, TLC,
36. Za granicą byłam tylko w Belgii,
37. Raczej jestem pesymistką niż optymistką,
38. Nie lubię zapachu gotujących się flaków :P jak można to jeść?:)
39. Nie używam kolorowych cieni do powiek,
40. Ulubione filmy: zejście 1,2, wzgórza mają oczy,
41. Mój sen trwa max 7 h - nie umiem dłużej spać :)
42. Mam lęk wysokości,
43. Nie umiem pływać,
44. Posiadam tytuł technik organizacji reklamy,
45. Mam mnóstwo par kolczyków :P
46. Lubię poznawać nowych ludzi, nawiązywać nowe znajomości,
47. Jestem jak kameleon - dostosowuję się do sytuacji :D
48. Boję się gwałtownych burz,
49. Brzydzę się małych robaków,
50. Nie lubię kupować butów :D

Koniec ufff............ udało się :)
Buziaki :):*

10 komentarzy :

  1. jesteśmy podobne :D punkty które pasują też do mnie : 1,10,11,16,20,26,28,34,37,39,42,43,45 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. majonez jest moim ulubionym dodatkiem do wszystkiego :) mniammm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. horrorów nie oglądam bo jestem zbyt wrażliwa, zamiast błyszczyków wybieram szminki

      Usuń
  3. też mam lęk wysokości ;(
    majonez lubię mieszać z ketchupem i dodawać do kanapek

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne z nas przeciwieństwa :D No może oprócz tych flaczków, bo również nieznoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również 50 faktów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie znosze telefonów dotykowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wiele punktów zgadza się ze mną. Ale np ja nie wyobrażam sobie teraz że mogłabym zamienić mój telefon na zwykły niedotykowy.. nie to byłby dla mnie szko. Błyszczyki uwielbiam :) tylko problem zaczyna się wtedy gdy wieje wiatr to caly błyszczyk jest na moich wlosach :/ fuu
    W większości jednak mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie posty :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ej pokrywa się dużo :D Góryyyyy, ja też bym chciała tam mieszkać, ale burze to muszą być straszne :) Na szczęście z okna mam widok na Wielką Sowę, przy ładnej pogodzie widać nawet kreskę - wieże widokową, a gdyby nie bloki to z drugiej strony widać by było szczyt Ślęży.. Ale jak wychodzę na spacer, to po 5 minutach go widzę :) Nie lubię kupować butów, ani nie wiem jak można jeść flaki i kolczyków u mnie co nie miara :) Pływam też no ekhmm.. Ale, że nigdy nie widziałaś spadającej gwiazdy to szok :) ja lubię na balkonie siedzieć i przy gwiaździstej nocy co chwilę :)

    OdpowiedzUsuń