czwartek, 29 sierpnia 2013

Dermalex - mleczko do ciała

Miałyście kiedyś ten kosmetyk?
Szukając więcej informacji na temat tego produktu na internecie nie znalazłam nic ............. (dziwna sprawa).
Produkt ten przeznaczony jest do suchej, wrażliwej skóry


Jestem osobą, która wręcz ubóstwia wszelkiego rodzaju mleczka, masła, balsamy do ciała :)
Z chęcią wziełam się za testowanie tego produktu :)


Jednym z plusów jest to że te mleczko świetnie nawilża skórę, pozostawiając ją długo aksamitną i miękką.
Produkt ten posiada pompkę, która ułatwia użytkowanie (produkt nie rozlewa się).
Konsystnecja mleczka, koloru białego, nic nadzwyczajnego. 
Jeden minus za zapach, który nie przypadł mi do gustu.


Mam nadzieje, że powyższe zdjęcie jest dość wyrażne :D
Używałyście kiedyś jakiś produkt z tej firmy?:)

15 komentarzy :

  1. pierwsze widzę :) ale nie ma w składzie parafiny, za to plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat mam sucha i wrazliwa skore :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z ta firmą...nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Również pierwszy raz widzę widocznie jakieś cudeńko skoro nigdzie o nim nie pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale fajnie, że tak dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę o firmie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się fajne :) Świetne zdjęcia ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam smarowidła, a zwłaszcza masła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam nigdy :D zdjęcia jak najbardziej dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, ja nigdy w życiu go nie widziałam a podobno w internecie jest wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie znam tej firmy ;( ale może kiedyś uda mi się ją gdzieś wyhaczyć i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :D

    ja już obserwuje :D

    http://susanna-fashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie widziałam niczego z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie! :)

    OdpowiedzUsuń