sobota, 17 sierpnia 2013

Efektima - peeling i maska do stóp

Hey :)
Jakiś czas temu dostałam peeling i maskę do stóp Efektima. Byłam ciekawa jej działania tym bardziej , że rzadko stosuje takie rzeczy na stopy. Jednak ostatnio mam dość duży problem z suchymi stopami i z chęcią wzięłam się za ich wypróbowanie.

1 ETAP to PEELING DO STÓP z kwasem migdałowym 
Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów. Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego preparat działa błyskawicznie, przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką.
Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.
Sposób użycia:
Preparat równomiernie nałożyć na stopy. Po upływie 10-15 minut zetrzeć ręcznikami papierowymi i przejść do 2 etapu. Stosować 2 razy w tygodniu.
Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Polydecene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Methyl Glucose Sesquistearate, Mandelic acid, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Lactic Acid, DMDM Hydantoin/Methylparaben, Propylparaben/Phenoxyethanol, Sodium Bicarbonate, Parfum/Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene.

2 ETAP to  MASKA DO STÓP
Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe. Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża. Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku. Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.
Sposób użycia:
Na złuszczoną peelingiem enzymatycznym skórę stóp nałożyć równomiernie grubą warstwę maski. Pozostawić do wchłonięcia na 15 min. lub dla uzyskania lepszego efektu założyć na noc bawełniane skarpetki. Stosować 2 razy w tygodniu.
Skład:
Glycerin, Aqua, Urea, Paraffinum Liquidum, Shea Butter, Caprylic/Capric Triglycerides, Sodium Caprinoyl/Lauroyl Lactylate, Citrus Aurantium, Bergamot Fruit Extract, Cetyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben/Phenoxyethanol, Lacid Acid, Parfum/Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene


Plusy:
-Działanie grzybobójcze i relaksujące,
-Produkt jednorazowy - myślałam, że starczy min. na 2 razy ale na pewno przydaje się w podróży,
-2 w 1,
-Idealna ilość by pokryć stopy,
-Cena,
-Efekt gładkości i nawilżenia,
-Nie podrażnia,
-Nie powoduje swędzenia,
-Nie zostawia uczucia lepkości,
-Konsystencja dobra, dla mnie w sam raz :)
Minusy:
-Zapach, nie przypadł mi do gustu,
-Efekt jest krótkotrwały, po zmyciu maski utrzymuje się parę godzin,
-Ciężko otworzyć opakowanie - nożyczki są niezbędne,
Cena: 2,60zł / 2x7ml

Produkt przypadł mi do gustu :) 
Moje stopy były nawilżone jak nigdy wcześniej.... szkoda tylko, że tak krótko to trwało ...

15 komentarzy :

  1. Na przesuszone stopy polecam produkty z kocznikiem.
    Mozna tez przed snem nasmarowac stopy i spać w skarpetkach - to naprawdę pomaga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie 2w1 :) Lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na przesuszone stopy polecam krem do stóp FUSSWOHL z łojem jelenia recenzja u mnie:)
    Lubie takie peelingi jak się nie sprawdzą nie muszę wyrzucać i zawsze mogę dokupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie duety są fajne- i mm szybkie w zastosowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chyba z 3 saszetki tego, ale nie mam czasu na ich zuzycie. W simie to nie przepadam za kosmetykami do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam własnie czegoś nawilżającego na stopy, bo też mam problem ze skórkami. No jakos niestety nie zachęca mnie to do użycia skoro efekt jest krótkotrwały :/ Lepiej zainwestować chyba w droższy kosmetyk, ale żeby był lepszy :)
    Przepraszam, że tak długo nie komentowałam, ale nie miałam czasu :) Obiecuję nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam i zyczę udanej końcówki wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię z perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przypadł mi do gustu ten wynalazek :D ostatnio za to dostałam paczkę kosmetyków NO36 do stóp i mają fajne produkty- będą recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie wypróbowałam tego duetu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do stóp używam tego samego peelingu co do ciała albo pumeksu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do akcji maseczkowej. Zaproszenie bezpośrednio na moim blogu. http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/2013/08/akcja-szukamy-maseczki-idealnej.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kosmetyk. Kto wie -może wezmą sobie Twoje uwagi do serca i poprawią by efekt utrzymywał się dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio akurat szukałam czegoś nowego do stóp. Na pewno wypróbuję ten peeling i maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne grafiki mają te saszetki z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę mnie zniechęca ten krótkotrwały efekt :)

    OdpowiedzUsuń