piątek, 2 sierpnia 2013

Testuję z Maliną Eveline - Kremowy balsam do ciała SOS

Dziś tego czego dość długo nie było a mianowicie recenzja
Recenzja balsamu z Eveline, który przypadł mi do gustu, nie zawiódł mnie :) (produkt dostałam do testów).
Mimo jak już wspominałam we wcześniejszych postach skład trochę odstrasza (parabeny) to jednak jest to jedna z niewielu firm którą polubiłam :)

Co pisze na opakowaniu:
Kremowy balsam do ciała z innowacyjnym kompleksem bioHyaluron Plus Complex, został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji bardzo suchej, szorstkiej i wrażliwej skóry, wymagającej głębokiej regeneracji i odżywienia. Unikalna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, skutecznie stymuluje procesy odnowy komórek oraz dostarcza skórze niezbędnych lipidów, wyraźnie ujędrniając, zmiękczając i wygładzając. Skóra staje się aksamitnie gładka sprężysta i miękka w dotyku. Kremowa konsystencja sprawia, że balsam łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie obciążając skóry i nie pozostawia tłustej warstwy. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu.


Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne:
1. bioHyaluron Plus Complex - podwójna moc nawilżenia! Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i 5% UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem.
2. Oligoceane - minerały wód termalnych północnej Bretanii nawilżają i wygładzają skórę, przywracając jej miękkość i elastyczność.
3. bioOlejek makadamia - silnie regeneruje i odżywia. Opóźnia procesy starzenia się, utrzymuje skórę w doskonałej kondycji.
4. Kompleks witamin (A,E,F) - poprawia elastyczność i miękkość naskórka.

Rezultat: szorstka skóra staje się gładka i aksamitna w dotyku.   

Potwierdzona skuteczność działania:
skóra odbudowana ( zmniejszenie szorstkości) do 43%
skóra intensywnie wygładzona do 80%
skóra głęboko nawilżona do 90%


Moja opinia:

- świetny zapach,
- ciekawe opakowanie z pompką,
- plus za kompozycję zapachową bez alergenów,
- likwiduje szorstkość skóry,
- nawilża  ale nie przez 24h,
- można zamykać i otwierać opakowanie,
- niestety występują parabeny,
- wygładza skórę,


Czy kupiłabym ten produkt?
TAK :) już nie zwracając uwagi na parabeny bo po prostu występują one praktyczne wszędzie.
A jakie jest wasze zdanie na temat tego produktu?   

17 komentarzy :

  1. Ja też bym kupiła :) ostatnio polubiłam kosmetyki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Eveline
    i własnie testuę od nich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. pompka to fajne rozwiązanie, lubię balsamy i masełka eveline a najbardziej produkty do walki z cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego produktu, ale od jakiegoś czasu mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego balsamu, chociaż kosmetyki Eveline bardzo lubię. Szkoda, że ma parabeny, ale tak jak napisałaś wiele produktów je posiada. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki z pompką, ale nie w takich dużych opakowaniach bo mnie szybko nudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama chwali sobie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam balsamy z pompką ! tego typu aplikacje jest świetna :) Łatwa, szybka i przyjemna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ładnie pachnie i likwiduje szorstkość skóry.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam, ale mam go na swojej liście zakupowej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam okazji się z nim "spotkać", ale pewnie dlatego, że ma w sobie te parabeny nawet, gdyby zdarzyła się taka okazja, to bym nie skorzystała z uwagi na swoją wrażliwą skórę :( Ale cieszę się, że Tobie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja go nie używałam, ale ogólnie lubię produkty eveline, tak więc może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pompka przy kosmetykach o takiej pojemności to bardzo dobre rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń