czwartek, 22 sierpnia 2013

Joanna, Sensual - balsam łagodzacy po depilacji

Dziś recenzja balsamu o którym myślałam, że się sprawdzi .................................................................
Liczyłam szczerze na coś więcej,
Czym mnie zawiódł? w czym się nie sprawdził? może najpierw kilka słów o tym co pisze producent.

Łagodzący balsam został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z avocado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżająco i kojąco, łagodzą podrażnienia skóry. Wyciąg z egzotycznej rośliny Larrea Divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosków po depilacji.
Po zastosowaniu balsamu skóra jest jedwabiście gładka, elastyczna i miła w dotyku.
Sposób użycia:
1. Niewielką ilość balsamu rozprowadź równomiernie na skórze i pozostaw do wchłonięcia.
2. Dla uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się regularne stosowanie, szczególnie po zabiegu depilacji.

Moja opinia:
Plusy:
- zapach, łagodny wręcz idealny :)
- konsystencja zbita,
- dość wydajny,
- opakowanie poręczne, wygodne,
- skóra po zastosowaniu jest gładka w dotyku,
- cena około 7 zł,
- produkt łatwo dostępny,
- nawilża,
- dość szybko się wchłania,

Minusy:
Jeden wielki minus za odrastające włoski. Nic ale to nic nie zdziałał w tym względzie, niestety. Już na drugi dzień czułam odrastanie włosków - koszmar ! szkoda myślałam, że się sprawdzi a tu lipa. Jednak dużo plusów naliczyłam więc nie jest taki zły jednak ja liczyłam na coś więcej.


Jeszcze na sam koniec skład:
Aqua, Parrafinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Cyclomethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Isopropyl Myristate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Allantoin, Butylene Glycol, Larrea Divaricata Extract, Lecithin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Pentylene Glycol, Sine Adipe Lac, Persea Gratissime Oil, Chamomilla Recutita, Parfum, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Jestem ciekawa waszego zdania na jego temat :)

19 komentarzy :

  1. nie miałam więc trudno mi się wypowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywałam tego produktu, ale uważam, że produkty bardziej nafaszerowane chemia będa skuteczniejsze pod względem zapobiegania odrastającymm włoskom.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie używałam...jak na razie jestem zadowolona z działania depilatora:)nie mam podrażnionej skóry po depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też niestety nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego balsamu, ale skoro nie opoznia wzrostu wloskow, to w sumie mozna uzyc tez kazdego innego balsamu do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie się nie sprawdził ale bardzo ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, jeszcze go nie stosowałam, ale generalnie tak jak po produktach antycellulitowych nie spodziewam się niwelowania cellulitu, tak samo po tym produkcie oczekuję w zasadzie tylko nawilżenia i łagodzenia, o opóźnieniu odrastania włosków nawet nie marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo to może ja też wypróbuję. skończył mi sie żel z aloesem. dla mnie najważniejsze jest łagodzenie podrażnień po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się za niego zabieram, ale jakoś zabrać nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się przydał ten twój post gdyż chciałam ostatnio kupić ten balsam.
    Szkoda że nie opóźnia odrastania włosków;/

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam krem do depilacji z joanny i lipa totalna,nie depilował w ogóle! wiec mam uraz do tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  12. może kiedyś kupię jak spotkam ale nie na 100% bo teraz mam fajny wypróbowany i raczej nie bd go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie jeszcze stoi cały, jakoś mnie do niego nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do tagu szczegóły w poniższym linku
    http://mojakosmetycznapasja.blogspot.com/2013/08/dostaam-dzisiaj-nominacje-od-zielonej.html
    Mam nadzieję, że odpowiesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego balsamu jeszcze nie używałam, mimo że leży w lazience ; ) ale kremy do depilacji sensual są niesamowite..



    Obserwujemy ? ; ) ( daj znac na moim blogu )

    OdpowiedzUsuń
  16. Też testuję ten krem obecnie i mam identyczne zdanie. Włoskom rady nie da, ale ładnie lagodzi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj nie nie dla mnie... miałam chyba krem do depilacji z tej firmy i ostatecznie się zraziłam :)

    OdpowiedzUsuń