wtorek, 20 sierpnia 2013

OLSSON - SCANDINAVIA - szampon

Na spotkaniu blogerek, które odbyło się w lipcu dostałam ten właśnie szampon do przetestowania. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką i od momentu przybycia do domu zaczęłam go stosować.


Informacje o marce/firmie/produkcie:
Olsson Cosmetics to linia ekskluzywnych kosmetyków zarówno do pielęgnacji, jak i stylizacji włosów.
Produkty Olsson to jedyna certyfikowana hipoalergiczna linia do stylizacji włosów.
Produkty Olsson Cosmetics Skandinavia są kosmetykami przyjaznymi dla Twojej skóry, bez konserwantów, sztucznych zapachów i barwników.

Produkty Olsson to ekskluzywna linia zarówno do pielęgnacji jak i stylizacji włosów zapewniająca profesjonalną ochronę skóry.
Opracowana i testowana w toku wieloletnich ekspertyz w profesjonalnej pielęgnacji włosów i stylizacji.

Pisząc o profesjonalistach, nie próżnujemy..Produkty Olsson Cosmetics Skandinavia jako pierwsze w Polsce otrzymały
certyfikat Asthma-Allergy Danmark.
 









 W skład asortymentu wchodzi również:
* odżywka do włosów suchych i normalnych,
* szampon zwiększający objętość włosów,
* odżywka do włosów suchych i normalnych bez spłukiwania,
* delikatny lakier do włosów,
* delikatna pianka do włosów,
* delikatny wosk do włosów.
Szampon do włosów suchych i normalnych, jest łagodny i delikatny, do wszystkich rodzajów włosów.

Zmiękczająca formuła zawierająca aloe vera odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy.

Dodatki gliceryny zapewniają nawilżenie.

Witamina B5 odbudowuje i wzmacnia włosy.

Bez silikonu.

Pozostawia włosy miękkie i łatwe do stylizacji oraz czystą skórę głowy.

Moja opinia:
Plusy:
- w składzie 0% parabenów,
- duże opakowanie aż 325 ml,
- świetnie się pieni,
- moje włosy po zastosowaniu są odświeżone, puszyste,
- włosy stają się miękkie,
- neutralny zapach (mało wyczuwalny),
- bezbarwny,
- wydajny,

Minusy:
- cena 49.00 zł
- konsystencja rzadka, 
O tym produkcie jak również więcej informacji o innych kosmetykach z tej firmy na stronie:
Ogólnie produkt przypadł mi do gustu. Jego duże opakowanie świetnie się prezentuje na półce w łazience na której będzie jeszcze dość długo stał i całe szczęście :):)  


Skład:
Aqua, Sodium Lauureth Sulfate, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Chloride, Disodium Laureth Solfosuccinate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Zinc Coceth Sulfate, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate. 

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten szampon. Jest wart swojej ceny. W połączeniu z maską z Pilomax, włosy układają się rewelacyjnie, są gładkie i błyszczące, nie puszą się, ale nie są też oklapnięte. Jestem zachwycona tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem z niego bardzo zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo polubiłam z tym szamponem. pięknie nawilża i wygładza włosy. Jedynie ta wodnista konsystencja mnie denerwuje, bo często się rozlewa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale skoro zero parabenów to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w składzie tego szamponiku są SLSy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa składu tego szamponu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie na minus :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również nie spotkałam się z tą firmą. Osobiście nie lubię rzadkich szamponów, choc ten prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie się prezentuję, ale jak dla mnie to cena za wysoka:P ja tam uwielbiam szampon z avonu z serii Advance Techniques z olejkiem arganowym - jak dla mnie jest najlepszy .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie się zapowiada, szkoda, że jednak taki dosyć drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę drogi, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drogi, firma nieznana, ale zaryzykowałabym kiedyś, żeby chociaż raz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń