niedziela, 11 sierpnia 2013

Za free karta podarunkowa 100 zł - SEPHORA

Cześć dziewczyny !
Od jakiegoś czasu nabijałam sobie pkt na pewnym portalu gdzie "obiecywano" wymianę zdobytych punktów na jedną z wielu rzeczy.
Chciałam się przekonać czy to faktycznie prawda i i i i i ...............  
co z tego wyszło?
Jednym słowem opłacało się !

Oto co dostałam:


Karta upominkowa SEPHORA za 100 zł do wykorzystania w stacjonarnym sklepie na coś dowolnego :)

Jak zdobyć ?
1. Zarejestrować się na stronie activia.pl
2. Warto przeczytać regulamin (wszystko jest darmowe),
3. I zacząć działać :)

Za zdobyte punkty co można zdobyć:
581 pkt -> Dzień z dietetykiem
581 pkt -> Dzień z trenerem fitness
319 pkt -> Voucher do sieci salonów drogeryjnych Sephora o wartości 100 zł
319 pkt -> Voucher do sieci sklepów sportowych Decathlon o wartości 100 zł
131 pkt -> E-karta na zakupy w salonie internetowym www.empik.com o wartości 50 zł
-  itd.................

Już zaczęłam zbierać ponownie punkty :)
Słyszałyście o tym programie activia? zbieracie punkty? a może już coś dostałyście ? :)

13 komentarzy :

  1. Nie słyszałam, do tego momentu ;)
    Długo trwało zanim uzbierałaś na tą kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jak jesteś aktywny na stronie ;) ja mało się udzielałam i troszkę czasu mi to zajęło :)

      Usuń
  2. nic mi o tym nie wiadomo, ale atrakcyjna nagroda ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym wczesniej, ale nagroda atrakcyjna - warta zbierania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ile czasu zajęło Ci zbieranie tych punktów? Bo może i warto, ale jakim kosztem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę..:) Fajna nagroda!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra :D zalogowałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow... świetna akcja ;D może się skuszę i zarejestruję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa taka karta super :) Czekam na post w którym ujawnisz co wybrałaś za tą kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent jest świetny :) jednak z racji takiej że nie mam czasu nie bd się za często udzielać na stronie to też mi pewnie trochę zejdzie tak jak tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale super, nie słyszałam wcześniej o tym :)

    OdpowiedzUsuń